Gå til innhold

Nytt Parasite Eve til PSP (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parasite Eve III? Kun til PSP? Seriøst? Jaja, en PSP er jo billigere enn en PS3, så sparer litt der... :p

 

Har aldri spilt det første, men vil påstå at Parasite Eve II er bedre enn noe spill i Resident Evil eller Alone In The Dark-seriene, og selv Silent Hill hadde en konkurrent om tronen. ;) Parasite Eve II var et mesterverk, helt klart.

Lenke til kommentar

jeg også husker PE2 som et mesterverk, jeg tror ikke jeg har spilt et mer spennende spill lik det. Det eneste jeg husker som var kjipt og manglet i PE2, var stemmebruk i video-cutscenene, var bare teksting av det som "ble sagt". akkuratt der er silent hill og RE bedre, men dette spillet satt en milepæl for min ps1-spilling.

husker jeg sleit med å kille de "heste-monstrene" som plutselig angrep, mye fete våpen og upgrades, kjørte AR-koder for å få 100% ut av spillet, var så utrolig bra å gå på jakt etter monstre, med "MP5A5 machinegun +lommelykt" og "MM1 grenade launcher", ".44 Magnum-Mongoose -poison" og "AS12 shotgun".

Håper noe jæ**** at PE3 kommer til PS3 og er enda bedre enn PE2, hadde vært så fett at jeg hadde grini, har venta en stund(leeeeenge) på nyheter fra denne spillserien.

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar
Jukse gjennom PE2? Hvorfor det? :p Jeg spilte hele veien til sistebossen uten juks og elsket spillet hele veien.

 

ikke meninga å vri denne tråden over på et annet tema.

 

noen liker å "jukse", andre liker det ikke, sånn er det.

 

jeg liker det fordi jeg får enda mer ut av spillet, det gir meg rett og slett mer verdi for penga.

 

jeg synes også "replay-valuen" øker betraktelig når man kan skru på et par koder for å få litt mer action.

 

.

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...