Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jensen Air:Link 89300 - Kan denne bridge?


Anbefalte innlegg

Har sett litt på Jensen Air:Link 89300 men sliter med å finne detaljert informasjon om denne. PDFen Jensen har på hjemmesiden er tynn.

 

Noen som vet om denne kan Bridge? Evt om dd-wrt og anne 3part software kan brukes dersom den ikke kan bridge by default?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, så det som lar seg gjøre er å bruke en Jensen i den ene enden og en annen Wireless-N ruter i den andre enden som jeg kan flashe om til ww-wrt (Av type D-link, belkin, etc)? Grunnen til at jeg lurer er ikke pga jensen er så "fantastisk", men fordi jeg vurderer å kjøpe 1 - 2 stk via jobb.

 

Takk for svarene!

Lenke til kommentar

I client bridge vil du få et felles nettverk i begge ender av linken mot f.eks en Jensenrouter.

 

Her er listen over routere som støttes.

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices

 

Selv har jeg DD-WRT i en Netgear WNR834b og denne er utrolig stabil ved bruk av torrents.

Har gode erfaringer med Buffalo WHR-HP-G54 også som er 11G med veldig god rekkevidde.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
I client bridge vil du få et felles nettverk i begge ender av linken mot f.eks en Jensenrouter.

 

Her er listen over routere som støttes.

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices

 

Selv har jeg DD-WRT i en Netgear WNR834b og denne er utrolig stabil ved bruk av torrents.

Har gode erfaringer med Buffalo WHR-HP-G54 også som er 11G med veldig god rekkevidde.

 

Hei

 

89300 har støtte for AP, Point to Point bridge, Point to multipoint bridge og WDS.

I disse dager kommer det en ny utgave av 89300 på markedet; 89300v2. Denne har i tilegg støtte for AP Client og Universal repeater.

 

Vennlig hilsen

Tor

Tekniker

- JensenScandinavia AS -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...