Gå til innhold

BK: Veien går videre


GLN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde nr 1 er best !

 

Her har du gjort et godt forsøk og benyttet klassiske komposisjonsregler. Altså du har en vei mes S kurve som tar kikkern inn i bildet. Problemet er desverre at du har brutt en annen regel, du har delt horrisont akkuratt på midten. Her ville jeg croppet slik at du får mere himmel. Horisonten er også noe skjev, hvis du ser på venstre side så er sjøen skjev, dette bør du også rette opp.

 

Ellers synes jeg du har gjort et godt og helhjertet forsøk på et klassisk motiv ! stå på !

Lenke til kommentar

Når det nevnes, så ser jeg at horisonten og sjøen er skeiv.

Ja jeg la merke til støvkornene, de er på flere av bildene. Linsa holdt seg jo ikke ren i mer enn 5min på straen.

 

b-real: Det er et skilt.

 

Men til en opplysning så er ikke det nederste bildet croppet, det er tatt sånn.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Syns det nederste bildet var best da diagonalen som dannes av skyene på himmelen kom mer til sin rett, syns også at det øverste bildet er mer balansert. Flott motiv med god dybde og fine linjer. Kunne kanskje ha vært noe mer kontrast.

 

Det han sa :)

Fine bilder, begge to. Det siste fungerte best.

Lenke til kommentar
Syns det nederste bildet var best da diagonalen som dannes av skyene på himmelen kom mer til sin rett, syns også at det øverste bildet er mer balansert. Flott motiv med god dybde og fine linjer. Kunne kanskje ha vært noe mer kontrast.

 

Edit: ser det har sneket seg inn en liten, men betydningsfull feil her, jeg syns selvsagt at det nederste bildet er mest balansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...