Gå til innhold

Knallgod på SMS og musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmm, kjøpte denne for flere uker siden, og er sålangt meget imponert. Jeg trodde amobil hadde glemt denne saken helt ut, siden den har vært tilgjengelig omtrent like lenge som 5310'en.

 

Dette er den andre Nokia'en jeg noensinne har hatt, og denne var betraktelig mye bedre enn den forrige. Funker utrolig bra med min Garmin Nuvi 660FM (med Bluetooth).

Lenke til kommentar

GOD PÅ SMS?? wtf ? Er dere kjøpt og betalt av nokia? Har dere drukket for mye??

 

Har hatt min 5260 nå i 1mnd ca, og tastene suger.

Med mindre du trykker nøyaktig på tasten så er resultatet ofte "ingenting skjer", "2 tegn på en gang", "noe annet ble trykket".

 

Det er så bullshit at denne telefonen er god på taster. Vet om 100 andre som er bedre på taster.

 

Tastene ligger i tillegg så nærme overdekselet at om du har pølsefingre så må du bruke blyant sikkert.

 

Telefonen er tung i toppen så det å holde lavt på den og skrive er stress.

 

Dette er en telefon du må trykke nøyaktig på tasten, og dobbeltsjekke at det du trykket var riktig. forrige telefon kunne jeg skrive sms uten å se på telefonen - beat that.

 

sms mobil?? comon

 

Den har i tillegg noen bugs. Henger seg en gang i blandt med nyeste software. Men det løses kanskje ... Men siden dette ikke er en prioritert telefon fra nokia, så tar vel det sin tid.

 

Den er også treig, og har et noe irriterende gui der du må trykke mye mer rundt enn før i tiden. Velg meny ... 1001, 1002, 1003 .. .velg noe .. 1001, 1002, 1003.

jaja, er serie40 os da så det sier seg selv. De er treige.

 

Ukonsistente menyer, for de har så lyst å leke windows der du må ned og "trykke" på lagre knappen. Men dette er ikke overalt heldigvis, og går man på valg så kan man lagre der og som oftest. Så ikke noe stor ting, men tydelig at ikke ting er 100%.

 

mp3 ok, men mottar du sms mens du er i spilleren så henger tlf'en. Bildene er ok, men gui for å ta bilder suger.

 

Men den er rød, ser kul ut, og du får pittelitt oppmerksomhet for den - det er jo altids bonus. Inntil alle 5åringer har en sånn en :)

Lenke til kommentar
GOD PÅ SMS?? wtf ? Er dere kjøpt og betalt av nokia? Har dere drukket for mye??

 

Har hatt min 5260 nå i 1mnd ca, og tastene suger.

Med mindre du trykker nøyaktig på tasten så er resultatet ofte "ingenting skjer", "2 tegn på en gang", "noe annet ble trykket".

 

Har du drukket for mye? Dette er en test av Nokia 5610 og du har Nokia 5260 så dine observasjoner er åpenbart helt irrelevante i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg har hatt denne telefonen i ca. et halvt år nå , og den er blitt et totalt vrak!

 

De første par ukene og månedene var jeg stor fornøyd. Den er fin å se på og har veldig god lyd. Men jeg synes at den er ganske lite brukervennling, du må bla deg gjennom mange krokete mapper og bakveier for å finne fram til det du skal. Jeg må også argumentere mot at den er sms vennlig. Når man f.eks prøver å skrive litt fort, hopper den av og til over en bokstav eller to. Dette kan da også være smak og behag.

 

Kameraet er middels godt, men videokameraet er elendig.

Og det verste med telefonen er den rare bryteren under skjermen. Når jeg kjøpte telefonen synes jeg at den så stilig ut, men etter et par måneder ble den løs, og dekselet rundt begynte å falle av. Nå har bryteren falt av. Telefonen er også veldig utsatt for riper.

Endret av Dolmio
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...