Gå til innhold

Audi Sport Quattro Kabinett blir til!


Anbefalte innlegg

her er da kommentar loggen til sport quattro modden min =D

dette er min første mod så vær litt snill med meg :tease:

Bare og spørre meg om alt mulig, vet at arbeidsloggen ikke er så informativ men det er jo det spørsmål er til =P, den blir nok mer oppdatert etterhvert.

yey her er 3D tegningen fra nitrob takk for denne :thumbs:

post-119131-1204666448_thumb.jpg

hadde tenkt meg og bruke ''linje inn'' på cd spilelrn og ta kabel fra lydkortet slik at jeg kan bruke cdspillern til pcen =D

 

 

 

Arbeidslogg her: Arbeidslogg

 

Hilsen Snagga =)

Endret av Snagga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint om du legger ut bildene slik at vi slipper å laste dem ned for å se på dem :). Det kan kanskje være en av grunnene til at du ikke har fått så mange tilbakemeldinger enda. Vi er noen late tullinger :p Dessuten burde du skaffe deg noen bedre tegninger. Enten lærer du deg Sketchup selv (ikke så avansert), ellers så kan du spørre Nitrob. Han har vært svært behjelpelig mot andre på det området før!

 

Stå på!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Fint om du legger ut bildene slik at vi slipper å laste dem ned for å se på dem :). Det kan kanskje være en av grunnene til at du ikke har fått så mange tilbakemeldinger enda. Vi er noen late tullinger :p Dessuten burde du skaffe deg noen bedre tegninger. Enten lærer du deg Sketchup selv (ikke så avansert), ellers så kan du spørre Nitrob. Han har vært svært behjelpelig mot andre på det området før!

 

Stå på!

 

Goscinny ;)

 

ja, takk for dette, har endret det nå =),

kommer med litt mer info når jeg får tak i 3D tegning, men det inebærer rødt, MYE pussing, og noe gille (gøy på ændalsk =P) ting.

 

hilsen snagga =)

Lenke til kommentar

Du kan få noe hw av meg snagga om ikke du får tak i noe bedre, regner med og oppgrader servern snart, har hvertfall en pentium 4 1,6 (klokker greit til 2,2) og et asus hk med 256mb ram tror jeg det er... cd-romer floppy og sånn har jeg jo seff. også.... Skjermkort er det værre med..... Får virkelig håpe du klarer og få tak i noe bedre :!:

Lenke til kommentar
Du kan få noe hw av meg snagga om ikke du får tak i noe bedre, regner med og oppgrader servern snart, har hvertfall en pentium 4 1,6 (klokker greit til 2,2) og et asus hk med 256mb ram tror jeg det er... cd-romer floppy og sånn har jeg jo seff. også.... Skjermkort er det værre med..... Får virkelig håpe du klarer og få tak i noe bedre :!:

Takker meget =D,

Kanskje noen har et skjermkort til overs da =D

-Snagga =)

Lenke til kommentar
Så det er det her du bruker tiden på jobb til ja :!:

Du må jo legge ut bilde av den ekte "modellen" og da ;)

Men hadde det ikke muligens blitt penere med en slim cd-spiller?

Trodde jeg fant et par av de på el-returen for en stund siden, kan få sjekket om jeg har de enda.

 

Jo slim spiller kunne ha gjort seg, hadde vært supert om jeg kunne fått en :D

Jo greit med et store fatet med resin kamikaze kanin :D

 

Takk for kommentarer =)

-Snagga

Lenke til kommentar
Bra du pusser mye, men hvorfor pusser du før du har satt sammen kabinettet? Det er jo da en virkelig må pusse og sparkle for å skjule alt av skøyter, osv!

 

Hvor kommer forresten linken med Audi Sport Quattro inn? :blush:

 

Stå på! :)

 

Goscinny ;)

 

jo takktakk, jeg pusser bare den øvre delen av ''panser'et'' foreløpig, bare vent og se jeg pusser ikke forjeves :p

hvis du tenker på bilen så er en link her :)

sport quattro

og her (videon er fra norge :D:

 

og ja pussing er viktig det vet jo du alt om, håper finishen min blir noe i nærheten av din goscinny. :)

takk for kommentarer:)

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
Så lenge du pusser og sparkler etterpå blir det jo toppers! :)

 

SKal kabinettet ende opp med å se ut som den Audien? Du burde forresten bytte ut linken i signaturen din med denne.

 

Goscinny ;)

oja takk for dette med signaturen :blush:

panser'et på bilen skal bli toppen av kabinettet, 3D bilder er på vei nitrob har litt lite tid , men han skal snart hjelpe meg :D

jeg er litt ''noob'' på forumet her så takk for all hjelp goscinny :)

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
Jeg syntes den pussemaskinen din så skremmende ut som en fres :hmm:

 

Pusser du med en fres? :dontgetit:

 

Ellers, bra jobba.. Kjenner igjen alt pussestøvet :woot:

hehe, ja det er en fres, jeg freste vekk noe treverk rundt luft inntaka på ''panser'et''.

Ser ut som du har mye pussing på ditt prosjekt også :dremel:

 

Takk for kommentarer :)

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar

Du kan si jeg snudde meg fort da jeg så noe om Audi Sport Quattro her i denne delen av forumet.

Jeg trodde aldri man kunne bli så ''glad'' i en bil, jeg kan faktisk ikke komme på noen andre biler jeg heller ville hatt. Synd det sansynligvis kommer til og forbli en guttedrøm ut livet.

Jeg håper du legger godt med tid ned i dette og er god på detaljene. Resultatet kan bli veldig bra om du selv virkelig ønsker det.

Du hadde kun planer om og ta med panseret på bilen? isåfall vil jeg stritte litt imot. Det vil bli bedre om du lager hele bilen, få med alt av småting og detaljer, gjem brytere, DVD/CD og det der godt og få den til og se ut som en vanlig sport quattro.

 

Imens Snagga pusser kan vi andre se på noen flere videoer (dette er ting man ikke kan gå glipp av):

 

 

Et par gode småklipp.

Herlig lyd, helt rått!

Audi rekke-femmer, genialt.

 

 

 

Jeg kommer til og følge godt med fremover, lykke til med arbeidet!

Lenke til kommentar
Du kan si jeg snudde meg fort da jeg så noe om Audi Sport Quattro her i denne delen av forumet.

Jeg trodde aldri man kunne bli så ''glad'' i en bil, jeg kan faktisk ikke komme på noen andre biler jeg heller ville hatt. Synd det sansynligvis kommer til og forbli en guttedrøm ut livet.

Jeg håper du legger godt med tid ned i dette og er god på detaljene. Resultatet kan bli veldig bra om du selv virkelig ønsker det.

Du hadde kun planer om og ta med panseret på bilen? isåfall vil jeg stritte litt imot. Det vil bli bedre om du lager hele bilen, få med alt av småting og detaljer, gjem brytere, DVD/CD og det der godt og få den til og se ut som en vanlig sport quattro.

 

 

Jeg kommer til og følge godt med fremover, lykke til med arbeidet!

 

Takk for dette, og jeg må si meg helt enig med det med bilen :thumbup:

Denne bilen er av de råeste, den 5'er lyden er musikk i mine ører.

Dette med og lage hele bilen har vært i mitt hode med har sett at det blir veldig veldig veldig tidkrevende, sliter bare med de lille radiene jeg har nå for og få det rett.

Når jeg er ferdig med kabinettet så kan jeg ta noen bilder ved siden av bilen :)

Har noen urquattroer også, eller altså fattern har noen urquattro'er :p

så du kan si jeg og resten av familien er ganske audi fantaster :D

 

Takker for hyggelige kommentarer =)

Mvh Snagga

Endret av Snagga
Lenke til kommentar

har fått pusset litt i dag, det er jo bare pussing så gadd ikke skrive i arbeidsloggen :)

det begynner og nærme seg for ''panser'et'', men selve kabinettet må smøres med resin og så pusses, MEN det er ingen radier eller noe på denne så det er MYE lettere og pusse, og mye mindre tidkrevende :D

Håper på flere kommentarer :)

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...