Donnie Darko Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg leter etter noen gitarsanger, men på nettet finner jeg bare slike ting som dette: E ------------------------------------------------------------------------------------- B ------------------------------------------------------------------------------------- G --------11------11------9------7------9-11-------11-------11------------9------9----- D ---0-0-----0-0-----0-0---0-0----0-0--------9-9------9-9------9-0--7-7---7---7--7----- A -------------------------------------------------------------------------------0----- E ------------------------------------------------------------------------------------- Jeg vil ha sangen i tekst der det står AM, D, G osv. over teksten. Skjønner?
snorrenilsen Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Søk på Sangnavn + chords Istedenfor Sangnavn + tab
AtheusNor Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du finner noen ganske enkle gitar sanger i gitar Nybegynner tråden.
Innos Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hvorfor ikke bare lære seg tabs? Er mer brukt enn noter i denne sammenhengen, og det er latterlig enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå