Gå til innhold

Utdanning på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortiden fulltids-fjernstudent ved HiST, Informatikk - Informasjonsbehandling (ligger vel på en eller annen måte under NVU tror jeg).

 

Nå har jeg en utdannelse fra før og familie, og da er denne formen for studie helt konge. Man kan tilpasse studiehverdagen som man selv vil, og dermed får man en fin mulighet til å bruke tiden som man ønsker.

 

Jeg søkte opptak via Samordnet opptak, så det koster meg kun vanlig semesteravgift (ca 600 i semesteret). For å komme inn på dette studiet kreves det studiekompetanse + 2MX/MY (om jeg ikke husker feil).

 

Et lite tips vil jeg komme med vedrørende nettstudie, man må være strukturert. Det er ingen som følger deg opp / "passer på deg", så du styrer det meste selv. Men klarer du det, har jeg ingen problemer med å anbefale en slik studiehverdag.

Lenke til kommentar

Hei,

 

dere har glemt Norges nest største nettundervisningstilbyder, BI Nettstudier.

 

Fra studievalg.no: "BI har lang erfaring med fjernundervisning og har tilbudt studier på nett siden 1996. BI Nettstudier er i dag Norges største tilbyder av nettbasert utdanning innen økonomisk-administrative fagområder og blant Europas ti største tilbydere av nettstudier."

 

Skolens hjemmeside: http://bi.no/nettstudier

Lenke til kommentar
Viktigste, beste og mest interessante artikkel på hw.no noensinne.

 

(Nei, jeg overdriver ikke.)

Når programmer.no, overklokking.no og sourcecode.no enda var aktive.. så var det faktisk litt kvalitet over produksjonene til hardare-nettverket ! Denne artikkelen er et steg i riktig retning, tilbake til den gode gamle standarden.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...