ht! Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 hei! hvordan oppner jeg portene mine på pcn?? og hvor kan jeg laste ned superhero på cs 1.6?? plizz hjelp meg, vil være admin på no jeg å send jerne superhero fila til [email protected]
ht! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 hei! hvordan oppner jeg portene mine på pcn?? og hvor kan jeg laste ned superhero på cs 1.6?? plizz hjelp meg, vil være admin på no jeg å send jerne superhero fila til [email protected]
binko Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Velkommen til forumet, fjomp! Du bumpa etter tre minutter? Søk på forumet, så vil du finne magiske tråder med svar på de fleste spørsmålene dine. www.portforward.com Er en side med hvordan og hvilke porter som skal åpnes til det meste, tror jeg. Søk på forumet, ganske sikker på at det ligger en superhero-howto et sted. Endret 4. januar 2008 av Binko
Submoose Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvis du søker på WC3 eller noe sånt på forumet så kan du finne en Guide av Gissan (aka Tissedam). Den inkluderer Superhero mod. EDIT: Gissan ikke Nissan, og WC3 ikke W3C EDIT2: Har ikke annet å gjøre... Linky Endret 4. januar 2008 av Submoose
TCi Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå