Gå til innhold

Erfaringer med å handle hos Steam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Skrevet

Du kan vel ikkje kjøpe spill direkte fra steampowered.com?

Du må vel faktisk talt ha Steam instalert?

Men uansett. Går heilt fint det.

Du blir aldri svindlet i alle fall.

Har vel kjøpt 14 spill hos Steam, uten et einaste problem. Så har kun gode erfaringer.

Skrevet

Jeg er veldig glad i steam. Fullstendig trygt, svært billig, og jeg slipper å lete etter en fysisk kopi når jeg skal spille litt eldre spill. Knall.

Skrevet
Du kan vel ikkje kjøpe spill direkte fra steampowered.com?

Du må vel faktisk talt ha Steam instalert?

Men uansett. Går heilt fint det.

Du blir aldri svindlet i alle fall.

Har vel kjøpt 14 spill hos Steam, uten et einaste problem. Så har kun gode erfaringer.

Hastigheten på downloads varierer veldig. Noen ganger er det helt oppe i 900kb/s men også nede i under 100. Har du noen tips på hvordan jeg kan holde hastigheten oppe?

Skrevet
Hastigheten på downloads varierer veldig. Noen ganger er det helt oppe i 900kb/s men også nede i under 100. Har du noen tips på hvordan jeg kan holde hastigheten oppe?

Det er flere enn bare deg som laster ned fra serverne til Valve vettu, det kalles trafikk. Prøv å last ned mens de fleste amerikanerne sover kanskje.

Gjest member-97590
Skrevet
Pleier dere å ta backup av spillet.?

Trenger ikkje ta backup, for spillet blir liggende på accounten din i evig tid.

Uansett om du sletter det eller ka du gjør, så blir det liggende på Steam accounten din.

Enten ferdig instalert eller klar for nedlastning og instalasjon.

Skrevet
Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com?

En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt.

Skrevet

En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt.

?

Gjest member-97590
Skrevet

Utdyp grundig?

Skrevet

Utdyp grundig?

Valve har allerede innført obligatorisk reklame i cs1.6 via steam, noe som er et prøveprosjekt. Det betyr ikke at det kommer reklame til flere spill, men muigheten er der.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...