Gå til innhold

Omtale av Silent Hill Origins (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
This does it! Som den SH-fanen jeg er, blir PSP slim og dette spillet bestilt snarest. :)

 

Jeg er en kjempe silent hill fan meg selv. Har vært fan siden starten. Har også alle produkter av silent hill som man kan få tak i. Jeg kjøpte Origins når det kom ut her i norge (etter lange krangler med spill foretninger på hvorfor det kom ut så sent). Kos deg! har runna det nå og vil si at du kommer ikke til å bli skuffa. Men det du kan skuffe deg over er denne ubrukelige artikkelen som ikke har NOE med spiller å gjøre. Idioter FÅR IKKE LOV å representere oss EKTE silent hill fans på denne måten. Silent hill kan ikke sammenlignes med en splatter eller zomby spill. Silent hill er mer enn det. Det er det psykiske skrekken som driver oss alle fans. IKKKKKKKE BLOD Å GØRRRRR: det er bare ellementer som tilfredstiller den psykiske tilværelsen.

 

Beklager at dette kan virke litt agressivt, men vil at du skal forstå at det var mot artikkelen og ikke deg. Du er sikkert en Silent hill entusiast som meg. Og ønsker deg en god opplevelse i silent hill. Som jeg sa du vil ikke bli skuffet.

(NB: den agressive delen var ikke mot deg men han idioten som skrev artikkelen).

Lenke til kommentar
Haha, jeg tviler du er gammel nok til å spille SH Blue_ghost.

 

Pass kjeften din, vær glad i andre, så klarer du oppholdet på forumet, og for all del, ikke kall folk idioter.

 

Uansett, bra omtale, må vel skaffe spillet, selv om det siste SH-spillet skuffet.

 

Gammel nok?

snakk for deg selv. Må skuffe deg, men jeg ble ferdig med første silent hill lenge før du viste hva en konsol var. Hvis du likte omtalen fra silent hill origins så er du vel ikke en riktig fan. Du burde kanskje holde deg til RE: evil serien eller andre dårlige grøss.

Neste gang kan du lese hele resonsen min. Som jeg sa "Beklager at dette kan virke litt agressivt". Er ikke sånn til vanlig, men dritt lei dårlige fremstillinger av journalister som fremstiller spillet helt anderledes enn hvordan spillet egentlig er. Som jeg sa tidligere ommtaler som "hagla var min beste venn" viser bare at han ikke viste hva silent hill spillene dreier seg om. Alle spillene i silent hill serien er skapt slik at man ikke skal føle seg trygg å helst løpe fra monsterne enn å drepe alle (det kan man gjøre etter å ha runna det en gang å fått bonusene som uendelig skudd men sub machinegun på SH3).

Så kjøp spillet for all del men virsker som du ville heller likt ett RE: evil spill bedre. Masse zomby og mye gørr, sikkert noe for deg.

Lenke til kommentar
Haha, jeg tviler du er gammel nok til å spille SH Blue_ghost.

 

Pass kjeften din, vær glad i andre, så klarer du oppholdet på forumet, og for all del, ikke kall folk idioter.

 

Uansett, bra omtale, må vel skaffe spillet, selv om det siste SH-spillet skuffet.

 

*snip*

 

Ja, du virker som et lite barn.

 

Voksne personer kaller ikke andre idioter for at de har andre meninger om spill.

Men jajaja, jeg har også spilt SH1, det følgte med en demo med Metal Gear Solid 1.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...