Gå til innhold

Demo av Steel Fury: Kharkov 1942 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må testes, jeg satt her en dag og tenkte at et fett spill ville være en tanksimulator satt i ørkenen i Afrika under Andre Verdenskrig. Da kunne man hatt dynamisk kampanje som i Silent Hunter, og hatt kommandoen over én tank med oppgraderinger etterhvert, osv. Det hadde vært så fett.

 

Tiger i ørkenenen. :love:

 

Østfronten får vel også duge. *laster ned*

Lenke til kommentar
Noen som får installert dette? Får bare opp en txt fil med masse ?

Installasjonsfilene er pakket i RAR-format. Har du en ny versjon av WinZip på systemet ditt burde det gå greit, hvis ikke kan du f.eks. laste ned WinRAR. Har selv prøvd å laste ned demoen fra serveren vår, og installasjonen går uten problemer her, så det skal ikke være noe galt med filen.

Lenke til kommentar

Jada, demoen funker fint den. Men ytelsen er LAV, jeg har 20-40 fps, og med tanke på at det har nittitallsgrafikk så er det litt merkelig. Jeg har litt troen på dette, det var i hvert fall fett å kjøre ut av skogen med infanteri løpende bak mens jeg ropte ordrer på russisk.

 

Hovedproblemet mitt er at eksplosjonene er verre enn på en Amiga, og det er vel ikke helt lurt når spillet tross alt handler om å sprenge ting i luften.

Lenke til kommentar
Noen som får installert dette? Får bare opp en txt fil med masse ?

Installasjonsfilene er pakket i RAR-format. Har du en ny versjon av WinZip på systemet ditt burde det gå greit, hvis ikke kan du f.eks. laste ned WinRAR. Har selv prøvd å laste ned demoen fra serveren vår, og installasjonen går uten problemer her, så det skal ikke være noe galt med filen.

 

Joda, jeg har Winrar. Har lastet ned filen to ganger og pakket den ut som vanlig. Begga gangene kommer det opp en txt fil med ?. Kanskje det er Vista. Får laste ned fra FTP denne gangen da.

 

EDIT: Fungerer fortsatt ikke. Tredje gangen jeg laster det ned nå.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...