Gå til innhold

Mus : Logitech MX Revolution


Anbefalte innlegg

Er svært fornøyd med denne musa! Men lurer på en ting som jeg håper noen andre her kanskje kan hjelpe meg med.

 

De to knappene som ligger over tommelen, som jeg bruker endel i spill, er døde.

Uansett hva jeg sette de opp som, fungerer de ikke.

Er de bare to knapper som sitter der for the looks, eller er de faktisk til noe? Selvfølgelig er de der for noe, men er det noen flere her med samme problem, på denne musa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
funker fint i spill for meg, du må konfigurere den veldig nøye hvsi du vil ha alt slik du vil ha

 

Ja, kan du fortelle meg hvordan? Har prøvd å konfigurere i spillet, men spillet finner dem ikke. Så hvordan går jeg frem?

 

Jeg har ikke akkurat denne musa, men en annen Logitech-mus.

Løsningen jeg fant var å bruke SetPoint-programvaren til å endre funksjonen på knappene.

Du kan gå inn og velge "keystroke assignment" som funksjon på knappen(e), og så velge et tegn du ønsker.

Deretter konfigurerer du spillet sånn at tegnet du valgte gjør det du måtte ønske i spillet.

 

Merk at du i SetPoint kan velge om endringen av knappene skal gjelde for alt, eller for visse programmer.

På den måten kan du sette det opp sånn at knappene fungerer som back/forward i Windows, men som f.eks "a" og "b" i spillene.

Den funksjonen har spart meg for masse irritasjon :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...