Gå til innhold

Nå kommer Armani-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi oi. Hva blir det nå tro? Prada eller Armani? Håper egentlig på en Gucci-mobil, men den ser det ikke ut til at kommer med det første ...

 

Denne så kul ut, men skal de virkelig skrive SAMSUNG på den fremfor Armani? Det kan da umulig være så populært :)

9546113[/snapback]

 

 

Enig! Skulle ønske de skrev Armani fremfor Samsung! Skal love de selger flere da! hehe.. :p

Lenke til kommentar

det er jo bare fjortisser som bryr seg om hva som faktisk står på produktet da. man går jo ikke rundt med armani dressen på vranga for å flashe at det er en armani ;)

 

liker at den er diskré ekslusiv jeg, blir som å flashe at man har en dyr dress. man knepper opp nederste knappen på ermet (dette går nemlig ikke med en billig konfeksjonsdress)

Endret av veggiss
Lenke til kommentar

Nå har jeg hørt mye forskjellig om denne telefonen, lurer på hva som til syvende og sist vil være reelt...

 

Men pen er den, men fortsatt ikke like pen som Prada'n, dessuten har Prada'n større og bedre display. Ser dessuten for meg at menyene vil være særdeles kjedelige på denne Samsungen.

 

Så dermed er konklusjonen: hmmm....blir vell som i moteverden dette, Armani prøver alltid men når aldri Prada igjen :/

 

Men må nok ha en armani også jeg for min del :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...