Gå til innhold

Brothers In Arms: Earned In Blood: stort problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nettopp Brothers In Arms: Earned In Blood, men når jeg putter DVDen i og trykker på setup, skjer det ingen verdens ting. Har også prøvd "run as administrator", uten at noe som helst skjer. Er spillet defekt eller noe? Kjøpte det flunkede nytt hos CDON.com. Har Windows Vista...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
når jeg putter DVDen i og trykker på setup, skjer det ingen verdens ting

Trykker på SETUP ?? Er det ikke autostart av DVD'en da ?

Er menyen for innstallering merket SETUP kanskje...?

Mulig det.

Uansett, bla deg inn på DVD'en og finn SETUP filen, og start innstalleringen manuellt. Dette pleier å funke for meg.

Skrevet
når jeg putter DVDen i og trykker på setup, skjer det ingen verdens ting

Trykker på SETUP ?? Er det ikke autostart av DVD'en da ?

Er menyen for innstallering merket SETUP kanskje...?

Mulig det.

Uansett, bla deg inn på DVD'en og finn SETUP filen, og start innstalleringen manuellt. Dette pleier å funke for meg.

9273028[/snapback]

Har gjort det også, men ingenting kommer frem. Tror at dette spillet ikke funker med Vista :thumbdown: PC sucks, glad jeg har konsoller! Skal faen meg aldri kjøpe et eneste pc-spill lenger :realmad:

Skrevet

Eit stykk spam-innlegg og ein kommentar til dette er fjerna. Eg fjerna og ein eit par innlegg til ein diskusjon som ikkje var relevant til trådens emne. Minner om retningslinjene #4. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har det samme problemet selv, prøver å installere earned in blood, får opp sånn autorun drit, trykker på den, gir tillatelse til at spillet kan installeres..men så skjer ingen ting.

Må man laste ned starforce tror jeg at jeg gir faen. Var det ikke starforce det var så mye debatter om, noen til og med boikotta spill med det fordi det førte til at pcer kræsja.. :hmm:

EDIT: Jo her er en dedikert webside til Starforce boikott med info

http://www.glop.org/starforce/

HER ER LØSNINGEN PÅ PROBLEMET

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=64768

Endret av Scarymovies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...