Gå til innhold

"Jeg skal begynne å spille wow igjen"-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er nå, unnskyld uttrykket, drit lei av alle som lager nye tråder om at de skal begynne å spille WoW igjen etter hele 2 måneder på matta. Som alle sikkert vet, så finnes det alt for mange "jeg skal start å spille wow igjen hva slags class skal jeg spille og hvilken server er best?!??"-tråder. Det er akkurat dette jeg prøver å gjøre noe med via denne tråden; samle alle spørsmålene, løsningene og ikke minst all klagingen i én eneste tråd.

Jeg har prøvd å finne ut hvorfor dere gjør dette, men sliter enda med å finne noe tilnærmet en løsning. Frem til den dagen jeg skjønner hvorfor dere gjør dette, nærmest ber jeg dere på mine knær om å være så snill og bruke denne tråden til slike opplysninger/poster slik at sånne som meg slipper å lese igjennom stereotypiske poster om folk som absolutt må rope ut til resten av verden at de selv begynner å spille igjen. Og ikke klarer å finne ut hvilken class de vil spille, noe som fører til at de må spørre folk som er så langt ifra objektive som overhodet mulig, selvom de har år med gaming under puta og allerede har bestemt seg for class/race.

Så... Lyst til å begynne å spille WoW igjen og ikke sikker på hva du skal være? :ph34r:

Endret av MrRexor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med LoS.

Hvis ingen av kameratene dine spiller WoW eller noe, velg en random pvp server som ikke har full population, men som ikke er low heller =p

Verre er det ikke.

Class: Det du vil, ingen somvet det bedre enn deg selv.

Skrevet

Skjønner hvorfor du er frustrert trådstarter, og jeg er helt enig med deg. Det finnes til tider for mange jeg skal slutte eller jeg skal begynne-tråder, og det er vel relativt uinteressant for de fleste bortsett fra den personen det gjelder.

Forøvrig har vi jo Småprat om/rund WoW-tråden som kan brukes til å melde at man er tilbake i miljøet med et innlegg. Det er vel det enkelste og greieste synes jeg personlig.

Skrevet

Godt å høre at det ikke er jeg som er kronisk irritert og vil hakke på alt som er å hakke på :)

Uansett, så håper jeg ikke at jeg ser flere slike tråder nå lenger, siden det finnes hele -to- eventuelle tråder hvor man kan slippe seg løs i.

Skrevet
Class: Det du vil, ingen somvet det bedre enn deg selv.

9216575[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig. Noen personer liker å være midt i slosskampen, dælje løs og bli hamret på med øks, slegger og mer (Les: Warrior). Andre liker å snike seg rundt og dolke folk i ryggen (Les: Rouge). Andre igjen elsker magi over alt på jord (Les: Mage). Mulighetene er mange, men sjekk hva de forskjellige classene gjør, og finn noe du synes virker interessant. Selv er jeg affliction warlock.

Skrevet

Jeg starter nà pà nytt med en Troll Mage etter tre mànederes pause. Noen som annbefaler en bra populert server. Gjerne en med mange nordmenn. Tips?

Skrevet (endret)

Som topic sier , jeg har altså sluttet med wow og lurer på om jeg skal starte igjen etter skoleslutt. Har alltid lyst å lvl'e en shaman til 70 med ele spec. Har hatt en lvl 42 alt i en god stund, men vil helst starte om igjen neste sommer. Pga vise grunner blant annet skole osv. Tenkte på å starte Draenei Shaman med ench spec til 65+ så respece, lurt valg eller en annen class? :)

Endret av sKILL
Skrevet (endret)
Som topic sier , jeg har altså sluttet med wow og lurer på om jeg skal starte igjen etter skoleslutt. Har alltid lyst å lvl'e en shaman til 70 med ele spec. Har hatt en lvl 42 alt i en god stund, men vil helst starte om igjen neste sommer. Pga vise grunner blant annet skole osv. Tenkte på å starte Draenei Shaman med ench spec til 65+ så respece, lurt valg eller en annen class? :)

9237530[/snapback]

Draenei? Lag en orc, Troll eller tauren (horde er best :D ) eller hva med en UD priest?

Endret av -hauken-
Skrevet

Ikke lvle som elemental når du er shaman.. Er så veldig mye downtime.

Gå heller Ench og respecc på lvl 70 (80?)

Dessuten er stats du får av leather 1-40 og mail 40-60 mer rettet mot melee.

Men når du går in i Outlands får du mer spelldamage og spellcrit da kan det hende at Elemental ikke er en så ille lvle specc.

Skrevet (endret)

Det er godt mulig Wrath of the lich king er ute neste sommer og, blizzard har jo sagt at de skal gjøre levelingen fra 0-60 lettere i løpet av WotL+senere patcher muligens.

Jeg slutta med WoW nå i sommer, dritt lei den verdiløse pvp'n og klassen min overall. Og orker ikke tanken engang på å levele med de nåværende quest/gearet som azeroth tilbyr. Så ett eller annet intervju fra blizzcon der de lovte å buffe opp azeroth litt slik at 0-80 ikke skulle ta 6 måneder for folk med 8-16 jobb.

Så hvis war/aoc ikke holder stand så blir det muligens noe neste sommer for meg og :)

Endret av Keylar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...