Gå til innhold

Kulturo: Marilyn Manson - Eat Me, Drink Me


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del var det en veldig overraskende konklusjon. Har selv dette albumet, men har ikke hørt så mye på det. Kasta akkurat CD-en i, så nå spinner den for fullt :) For øvrig er vel «Putting Holes In Happiness» (andre sporet) min favorittlåt - så langt.

 

Veldig god anmeldelse, kanskje litt kort. Savner også en liste over alle låtene.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
For min del var det en veldig overraskende konklusjon. Har selv dette albumet, men har ikke hørt så mye på det. Kasta akkurat CD-en i, så nå spinner den for fullt :) For øvrig er vel «Putting Holes In Happiness» (andre sporet) min favorittlåt - så langt.

 

Veldig god anmeldelse, kanskje litt kort. Savner også en liste over alle låtene.

9186812[/snapback]

En liste over alle låtene finner du i prisguiden. Bare trykk på produktet som er linket til anmeldelsen. :!:

Lenke til kommentar
For min del var det en veldig overraskende konklusjon. Har selv dette albumet, men har ikke hørt så mye på det. Kasta akkurat CD-en i, så nå spinner den for fullt :) For øvrig er vel «Putting Holes In Happiness» (andre sporet) min favorittlåt - så langt.

 

Veldig god anmeldelse, kanskje litt kort. Savner også en liste over alle låtene.

9186812[/snapback]

En liste over alle låtene finner du i prisguiden. Bare trykk på produktet som er linket til anmeldelsen. :!:

9187229[/snapback]

 

Ikke alle som vet det, vet du ;)

Lenke til kommentar

Som eg sa til en kamerat; de forje platene til MM er som en slegge some slår på metall, denne er som en hammer som slår på tre.

 

..but I think that the world has really finally caught up to the really obvious ironies that I have pointed out for my entire career. So there’s no point to really attack the world and that’s what led me to the point where I wasn’t sure if I wanted to make music anymore.

http://suicidegirls.com/interviews/Marilyn+Manson/

 

Dette er en slapp plate fra MM, ikke det at den er så veldig dårlig, men eg ble skuffa og har ikke hørt så mye på den. Dette er ikke hva eg forventer av MM. For mye kjærlighets sorg og man merker at han har mistet hele bandet utenom Tim Skold.

 

og liten notis om anmelderen, don't quit your day job!

 

Edit: Overprodusert og særdeles slapp..

Endret av BurnArt
Lenke til kommentar

Har bare hørt gjennom det et par ganger, men vil til nå si:

 

Rolig men solid MM rock.

 

Merker lite sjokkering eller aggressivitet i musikken som det var mye av i tidligere plater, dette er mer en småhard chilloutplate.

Folk som forventer annent vil bli skuffet, men det som er der, er bra.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...