Gå til innhold

Nytt Olympus-flaggskip i november?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget imponerende dersom dette stemmer! Bør bli en verdig konkurrent til 30D, D80 og K10D. Gjetter på en gatepris på rundt 8.500,- for huset for å konkurrere mot gjeldende modeller.

8968956[/snapback]

Jeg tipper det blir en god del dyrere...., men uansett; Utrolig spennende dersom denne informasjonen stemmer... Har tenkt litt på et E-510 for å erstatte min E-500, men har egentlig bestemt meg for å vente på E-P1/E-3. Med over 20k eksponeringer med mitt E-500, må jeg vel snart finne meg et nytt "primærhus" og la E-500 være en dugende reserve :).

 

Tør jeg håpe på et kit sammen med 7-14mm *sikle*?

 

Blitssync ned til 1/250... man har vel 1/160 i dag, men med FL-50 får man 1/4000 i "Super-FP" mode...

 

10Mpix low noise høres bra ut. Med dugende fokus-system kan dette kameraet bli et virkelig bra flaggskip for Olympus. Gleder meg til lansering!

De har brukt lang tid på å utvikle dette kameraet, og jeg gjetter på at denne tiden er brukt for å perfeksjonere støv-fjerning, Live-Preview og andre småting Olympus har slitt med (fokus og støy...)

 

Ønsker det nye kameraet velkommen til fotobagen min...

Lenke til kommentar

Tør jeg håpe på et kit sammen med 7-14mm *sikle*?

8969085[/snapback]

Tror du ikke det er mer sansynelig at det nye 12-60mm vil være kit-objektiv?

8969255[/snapback]

Meget mulig... Antagelig vis vil 12-60 koste rundt ca 6-7k (Basert på 14-54 koster 4500 ... og legger til litt for ekstra brennvidde)

Mulig de releaser flere kit og da (håper). Olympus sin opptikk er jo meget bra..., så dette kameraet vil absolutt være offer for sikling fra min side. Jeg har fått tak i PDF'en og sett på den... Mye herlig info, og de setter seg opp mot de antatte kommende modellene fra Nikon og Canon. Oly'en ser meget attraktiv ut. IS opp til 5EV er jo fantastisk.., men om det lar seg gjøre i praksis er jo en annen sak..., men de har jobba LENGE med dette kameraet... og antageligvis så er denne tiden brukt for å perfeksjonere teknologier..., så dette er meget interessant... November = "sale start"... :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Personlig så tror jeg dokumentet er en fake. Se på accessories kartet, og zoom litt inn på det. Typisk en screendump som er pastet inn i en PDF. Er helt sikker på at et internt oly salgsdokument ville hatt god nok kvalitet til å lese det som står om hver dings. Dessuten så mangler det nye huset på denne.

 

Goffen

Lenke til kommentar
Hei

 

Personlig så tror jeg dokumentet er en fake. Se på accessories kartet, og zoom litt inn på det. Typisk en screendump som  er pastet inn i en PDF. Er helt sikker på at et internt oly salgsdokument ville hatt god nok kvalitet til å lese det som står om hver dings. Dessuten så mangler det nye huset på denne.

 

Goffen

8997896[/snapback]

Vel. Den som lagde PDF'en var eieren av fourthirdsfoto.com. Han fikk en ppt fil (Powerpoint presentasjon) tilsendt fra FLERE kilder hos Olympus. Han lagde så en PDF av dokumentet og la det ut. Kort tid etterpå fikk han en telefon og en mail fra Olympus om å "vennligst fjerne dokumentet"

 

Dette er et dokument som er ment til intern bruk hos olympus, og grunnen til at accessories kartet ikke er oppdatert, er vel pga kameraet ikke er helt ferdig for salg enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...