Gå til innhold

iPHONE kan gå å DØ - tråden


Anbefalte innlegg

Ok, jeg er MØKK LEI alt pratet op iPhone, de spys ut info om denne KLART uddaterte telefonen. (les, har ikke 3g, kamera, 3dj part sw, listen er lang) "OOOH! den har touch screen system" BIG-DEAL! nå har det som en artikkel akkurat ble lagt ut. FEM telefoner dette, hvorav alle er lansert før iPhone.

 

denne telefonen, som tydligvis lever på ryktet til apple får folk til å bli hjernevaskede, med uttrykk som:

"Den har kun EN knapp. der er jo dritkult" WHY?? EN knapp er idioti i seg selv, hviss man har toutch screen, trenger du ikke den ene, da burde man iallefall hatt TO (ta tlf. legg på) men neida, dette synes folk er fantastisk fordi det er apple som lager den.

 

Ellers så har vi jo alle artiklene om INSIDE-INFO fra testere som gir STOR UTRYKK FOR MISSNØYE med noe så viktig som ringe funkjonen for å gi et eksempel. neida, da sier bare fansen "det årner de sikkert" JADA, for apple er kjent for å ordne sw problemene sine raskt. hadde dette vært en Sony Ericsson, Nokia eller LG hadde den blitt slaktet. men neida. apples navn lever videre.

 

listen med idiotting fortsetter..... pris? programvare? batter? la oss høre og dele meninger.

 

jeg vil at alle som er enige kan skrive inn på denne tråden å kanskje vi kan redde noen tullinger fra å kjøpe det kommende skrapet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil at alle som er enige kan skrive inn på denne tråden å kanskje vi kan redde noen tullinger fra å kjøpe det kommende skrapet

8915329[/snapback]

Da burde du kanske skrive litt mer saklig.... Jeg er forsåvidt ganske enig med deg, men jeg mener ikke dette er rette måten å si det på.

Lenke til kommentar

Haha, Apple har lykkes så utrolig. Kjører DEN Keynoten for å presentere den, akkurat riktig tidsmessig i forhold til utgivelsen, og får Apple-fans til å gå av skaftet, og andre til å hate den. De får den oppmerksomheten de vil, og tjener grovt på det.

 

Og, ja, iPhone er sexy.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper produktet fordi jeg liker design, brukersnitt, idéen bak den... Samtidig har jeg nå en Nokia 3510i som ikke kan få leve mye lenger, og en iPod som trøbler. Da kjøper jeg mye heller en fin liten maskin enn to! :)

8915347[/snapback]

 

ok, men hvorfor ikke velge en av de andre som har samme prinsippet, men ikke koster 5000 med 2 års binding, bare det i seg selv er jo helt sykt.

 

jeg har selv nokia n95, og den var dyr med binding, hadde det ikke vært for at jeg fikk en kjempedeal på den hadde jeg ikke kjøpt den

Lenke til kommentar
Ok, jeg er MØKK LEI alt pratet op iPhone, de spys ut info om denne KLART uddaterte telefonen. (les, har ikke 3g, kamera, 3dj part sw, listen er lang) "OOOH! den har touch screen system" BIG-DEAL! nå har det som en artikkel akkurat ble lagt ut. FEM telefoner dette, hvorav alle er lansert før iPhone.

 

denne telefonen, som tydligvis lever på ryktet til apple får folk til å bli hjernevaskede, med uttrykk som:

"Den har kun EN knapp. der er jo dritkult" WHY?? EN knapp er idioti i seg selv, hviss man har toutch screen, trenger du ikke den ene, da burde man iallefall hatt TO (ta tlf. legg på) men neida, dette synes folk er fantastisk fordi det er apple som lager den.

 

  Ellers så har vi jo alle artiklene om INSIDE-INFO fra testere som gir STOR UTRYKK FOR MISSNØYE med noe så viktig som ringe funkjonen for å gi et eksempel. neida, da sier bare fansen "det årner de sikkert" JADA, for apple er kjent for å ordne sw problemene sine raskt. hadde dette vært en Sony Ericsson, Nokia eller LG hadde den blitt slaktet. men neida. apples navn lever videre.

 

listen med idiotting fortsetter..... pris? programvare? batter? la oss høre og dele meninger.

 

jeg vil at alle som er enige kan skrive inn på denne tråden å kanskje vi kan redde noen tullinger fra å kjøpe det kommende skrapet

8915329[/snapback]

 

Men ingen av de andre har multi touch, de har bare gammeldags touch støtte.

 

Og hvordan kan du egentlig dømme den nord og ned før den i det hele tatt er ute ? du kan umulig ha prøvd den, eller lest anmeldelser av den. Men jeg er enig i at det har vært litt vel mye artikler om den, på mange nettsteder.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper produktet fordi jeg liker design, brukersnitt, idéen bak den... Samtidig har jeg nå en Nokia 3510i som ikke kan få leve mye lenger, og en iPod som trøbler. Da kjøper jeg mye heller en fin liten maskin enn to! :)

8915347[/snapback]

 

ok, men hvorfor ikke velge en av de andre som har samme prinsippet, men ikke koster 5000 med 2 års binding, bare det i seg selv er jo helt sykt.

 

jeg har selv nokia n95, og den var dyr med binding, hadde det ikke vært for at jeg fikk en kjempedeal på den hadde jeg ikke kjøpt den

8918499[/snapback]

 

Det _er_ ingen lignende telefon på markedet. Det er vel det som er så spennende! Jeg hørte forresten at prisen på en N95 kom opp i 6 tusen spenn?

Nei, jeg liker hele idéen bak mobilen. Fra første stund jeg så cover-flow... Det er noe magisk ved den! ;)

 

Det er vel som de fleste sier i en slik sammenheng - Smak og behag!

iPhone smaker godt... ;)

Lenke til kommentar

Sorry Goldeneye, her tror jeg du var litt tidlig ute. Som det blir sagt så har telefonen kamera, og på batteritid-siden hevder Apple at batteriet i iPhone varer åtte timer med tale, 250 timer i standby, sju timer med video og 24 timer med musikk. Det forutsett at alle sparetiltak er i bruk på mobilen skriver ITavisen.no. Viktigst av alt er at slikt bare er rykter. Ingen veit. OSet mistenker jeg blir knallbra, Apple er flinke på sånt! :) Ingen fanboy, langt derifra, har aldri hatt et eneste Apple produkt, men det har mer med tilfeldigheter og vaner å gjøre enn fanboy-isme.

 

Og når vi er inne på fanboys.. Trodde du det Goldeneye, at du ville få svar av noen andre enn illsinte fanboys når du skreiv denne posten? :p Hadde det ikke vært for at du gjennom manglende fakta understreker at du ikke veit mer om produktet og situasjonen, så ville jeg mistenkt deg for å provosere på pur f... ;)

 

 

Skal ikke si at jeg ikke kjøper meg iPhone forresten. Det er mye dagens telefoner er dårlige på som Apple kanskje har sett med nye øyne. Det er OSet jeg ser mest verdi i forsåvidt, alltid moro hvordan innovative aktører løser opp i tradisjonelle og fastkjørte rutiner (OS oppbygning, menysystemer, brukerdefinerbarhet osv). Vi kan bare håpe at Apples eventuelle suksesser vil kunne påvirke de andre produsentene.

 

EDIT: Leif..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Nå er det i Norge ikke lov å binde seg for 2år, husker for ett par år siden så hadde de på noen mobiler 18mnd binding, men tror det ble tatt vekk. Og nå bare lov med 1år. El så hadde vel Netcom og Telenor kanskje solgt Nokia N95 for 1500kr mot binding i to år...

 

Noen har bestemt seg for å hate apple bare fordi det heter apple, enn å egentlig ha ett nøytralt syn på det. Finnes så utrolig mange mobiler som sikter til folk med veldig forskjellige krav og behov. Noen med fancy kamere, mp3 spiller eller gps. Og noen er tom knall fornøøyde med mobilen selv om den er håpløs, bare fordi de elsker sin N95.. Jeg digger min N80, selv om batteriet er av det dårligste jeg har vært bortom. Greit Aplple kanskje ikke leverer det aller mest nye, men det den leverer gjør den derimot jævlig bra..

Så man får jo bare se hvordan det blir da den kommer, tror mobiler er på vei i en ny retning på alle mulige måter :)

Lenke til kommentar
Hadde det stått Nokia på denne telefonen hadde du sikkert hatt våte drømmer om den, tufs

8920746[/snapback]

 

eh.. nei.. jeg synes egentlig ikke multi-toutch virker så veldig spennende, det jeg bruker telefonen min til er wlan, 3dje part programvare og kamera, gjerne themes... iphone, selv om det hadde vært nokia, sony ericsson eller motorola hadde jeg fortsatt synes prisen og selve mobilen ville vært bortkastet..

 

ja jeg liker ikke merket apple, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg ikke liker den. jeg bruker apple i skolesammenheng og jeg har en ipod som ligger hjemme. så å si at jeg ikke liker den kun pga merket er teit, men merker bidrar til at denne telefonen får mere publisitet enn fortjent. kanskje fordi det er mange merke besatte folk som MÅ ha alt BARE fordi det er apple.

 

det jeg mener er at spesifikasjonene på iphone er ikke så inponerende. KUN EN ting inponerer meg... 8gb minne, det skal jeg innrømme at høres greit ut viss man bruker telefonen som mp3 spiller. jeg klarer meg med 2gb på min, men med 8 så kan man faktisk bruke den som en fullverdig video spiller, og det skal den ha skryt for

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at telefonen ikke er den beste, men designet kan jo få mange til å kjøpe den, samtidig som den har 4/8GB harddisk har sikkert mange planer om å bruke den som en MP3 spiller. Jeg syns personlig at den ligger laaangt over gjennomsnittet av telefonfunskjonalitet (kanskje kameraet var litt dårlig), og designet er jo helt topp! Og det samme gjelder skjermen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nå som jeg har hatt iPhone i en uke kan jeg bare si at jeg er strålende fornøyd sålangt, selv om den riktignok ikke er like god å skrive meldinger med som min gamle SE telefon, og har også dårligere batteritid.. Men det er jo ikke så rart når den har en så _deilig_ skjerm. Regner og med at ordbok funksjonen for sms osv vil være bedre i den som kommer til Norge, enn den jeg har som er fra Usa, med en norsk ordbok "hacket" inn.

 

Det er ihvertfall digg for min del å ha en "mini pc" som kan surfe internett veldig bra, nydelig skjerm, plass til en del musikk og også litt video, i tillegg til at det er en mobil. Slipper jeg å ha med iPod i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg misliker Apple og har aldri eid eller brukt et Apple produkt tidligere. Har de siste årene kun brukt avanserte Windows Mobile telefoner. Men iPhone overgår alt som eksisterer av telefoner på markedet hvis vi tar med i beregningen at den kan kjøre 3. partsprogrammer.

 

Husk at dette er Apple's første forsøk på å lage telefon, de hadde ingen erfaring med dette tidligere så det er temmelig imponerende hvordan de klarer å lage et produkt som f.eks. er milevis foran alt f.eks Sony Ericsson har av produkter, til tross for at Sony Ericsson har laget telefoner i mange år.

 

De som sutrer mest om iPhone er vanligvis de som ikke har prøvd den, slik som deg, herr trådstarter. Du har jo åpenbart ikke peiling på telefonen i det hele tatt.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

jeg er Apple fan-girl! men har ikke hatt noe lyst på iPhone før nå etter jeg har sett en. jeg tror herr.trådstarter må ta en test av den live før han dummer seg ut mere her på amobil :!:

 

nå er det MacWorld til tirsdag og da slippes vel sannsynlig europamodellen med 3G og hele pakka! om ikke skal jeg ha en uansett 3G eller ei...

 

for noe mere nydelig, brukervennlig & rask mobil en iPhone finnes ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...