Gå til innhold

BF2 stats, oppdateres ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i det siste ikke fått oppdatert statsene mine på BF2 , noen som vet grunnen til dette?

har heller ikke mottatt medaljer, badges eller ribbons heller, det kommer rett og slett ikke opp på statsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det skulle blitt en sticky tråd om dette med oppdatering. Det bli jævli mange tråder som handler om det samme. Veit ikke om det finnes noen løsning men.

Skrevet

tror statsene blir oppdatert på mandag, dog det kan hende at de statsene som du/de fikk mellom 14 Juni og mandag kan hende at de ikke har blitt registrert!

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
tror statsene blir oppdatert på mandag, dog det kan hende at de statsene som du/de fikk mellom 14 Juni og mandag kan hende at de ikke har blitt registrert!

8914956[/snapback]

Hvis dette er tilfelle blir jeg dypt skuffet!

Skrevet

8914956[/snapback]

Shit. Nesten så jeg ikke gidder å spille nå. :hm:

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg gidder i hvertfall ikke å spille.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Stats blir registrert selv om de driver med oppdateringer - så det er bare å spille.

8936759[/snapback]

Kilder til dette utsagnet?

Skrevet

Kilden min er f.eks. at jeg har spilt BF2 siden det kom i juni 2005, og har vært borti alt som kan skje når det gjelder det spillet der og EA/DICE. Har spilt utallige ganger uten at statsen har blitt oppdatert så raskt som man måtte forvente (eller erfart tidligere), for bare å se at statsen kom seg på plass allikevel etter noen dager.

Skrevet
de oppdate ikke idag fy faen ass jeg blir sur :hrm:

8944194[/snapback]

Ikke hos meg heller... Noen som har hørt noe mer eller? Hva med EA, Har de noen offisiell uttalelse??

Blir så %¤¤%&"#% irritert...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
hvorfor er dere så opphengt i rank?

8947197[/snapback]

Fordi det er dette spillet "handler om". Det er gøy å se egen fremgang, samt prøve å nå forskjellige mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...