Gå til innhold

Den mikroskopiske Micron D9HNL tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd for oss "uheldige" som "bare" fikk D9HNL brikker.

 

Tester mine i dag, og de går foreløpig greit på 425MHz på 5 5 5 15 20 2T på 1,9v

Har da testet dem med memtest og Orthos.

 

Hvis det er noen andre som har noen resultater å dele, er det bare å poste.

 

Edit: cpu-z virker ikke?! Får legge inn en liten screenshot. Dette er det høyeste jeg kommer stabilt foreløpig. Merk de slakke timingsene og den sinnsvake superpi tiden :!:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
x238002550mhzun4.png

 

Edit: redigert overskrift og lagt til bilde

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gjerrige på timings, men trives da godt på høyere volt :)

 

Siden det ikke akuratt er en videre imponerende klokk gidder jeg ikke fikse bilder, men hvis ønskelig så gjør jeg seff det:

 

6420 - 2,[email protected] (1.3V)

D9HNL - 1:1 4,4,4,12,20 2T 380mhz ( 2.0V )

 

Det er mer å hente, men venter på ny CPU-vifte ( CNPS9700 ) før jeg presser no videre.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Kan ikke akuratt klage over mine D9HNL-brikker. 350 kr per sett, 700 totalt, og klokker brukbart :)

8940583[/snapback]

Man får tross alt gode brikker til grei pris som du sier, selv om de ikke når helt opp til D9GMH.. Har ennå ikke fått mine opp i 1000MHz, har vel vært oppe i 2,2V foreløpig. Har også forsøkt å kjøre dem på 4 4 4 12 på 800Mhz, uten hell.

Lenke til kommentar

I Vizlas tilfelle ville jeg ha slakket på timings,for å få cpu hastigheten høyere.Da det er minnet som stopper moroa.En får også høyere minnehastighet kontra lav timings,som passer P965 godt.

 

EDIT:hehe mente han har P965,men han har ingen sig.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
I Vizlas tilfelle ville jeg ha slakket på timings,for å få cpu hastigheten høyere.Da det er minnet som stopper moroa.En får også høyere minnehastighet kontra lav timings,som passer P965 godt.

 

EDIT:hehe mente han har P965,men han har ingen sig.

8941229[/snapback]

 

Seff, men har undervolt på vcore for å holde temps nede. Har for øyeblikket en bråkete stock der som skriker høyt ved over 2,000 rpm :p

 

( Stemmer forøvrig at jeg har P965, P5B-E Plus )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...