Wackee Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) Hei. Ofte midt under ein CS match får eg opp ein feilmelding (sjå bilde). Og lurer på kva eg kan gjere for å fikse det. Haster! Edit: Spør for en kompis (xixzma) Endret 26. april 2007 av Wackee
nets Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Denne så ikke veldig hendig ut :/ Jeg tror faktisk ikke det er steam som er problemet ditt her, med C++ biblioteker som er korupte så vil jeg tro at det eneste du kan gjøre er å ta en reformatering. Hvis du har noen programeringsverktøy på PCen så vile jeg prøvd å ta å avinstalere de. Og har du noen programmer kjørende i bakgrunnen? Modifisert ventrilo, cheats osv. kan føre til slike errors i Steam.
xixzma Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 det går ikke:| jeg har reformatert pcen men de virker ikke men hva mener du med programeringsverktøy?
nets Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Det er verktøy for å programere. Men det kan bare ha vert noen biblioteker i windows som var blitt korupte.
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 - Prøv å verifisèr GCF Cache-filene - Dette problemet kan også oppstå grunnet virus - prøv å scan med forskjellige virusprogrammer. - Har du prøvd å re-installere Steam? - Installér .NET Framework Version 2. Hvis ikke noe av dette hjelper, ville jeg nesten ha formatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå