Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg bare lurer på en ting angående de verdensrekordene i Overklokking. Dere som setter verdensrekkorder og sånn. Dere overklokker ikke så mye når dere har maskinene hjemme? Er det ikke litt risikabelt å ha så store klokkefrekvenser på Prosessorene. Hvor mye tåler Prosessorene i dag?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bare lurer på en ting angående de verdensrekordene i Overklokking. Dere som setter verdensrekkorder og sånn. Dere overklokker ikke så mye når dere har maskinene hjemme? Er det ikke litt risikabelt å ha så store klokkefrekvenser på Prosessorene. Hvor mye tåler Prosessorene i dag?

8325175[/snapback]

 

 

Det kjem vel ann på Prosesoren det;)

Men uansett so er vel ikkjen Celeronen so dyr at det gjør noe . Hovedkortet koster vel betydlig meir ein sjølve Celly Prossesoren

 

 

 

Og Gratulerer med 7,7ghz da

Nesten so eg får lyst til å få meg ein Celly sjølv dette og klokke livet ut av den :D

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bare lurer på en ting angående de verdensrekordene i Overklokking. Dere som setter verdensrekkorder og sånn. Dere overklokker ikke så mye når dere har maskinene hjemme? Er det ikke litt risikabelt å ha så store klokkefrekvenser på Prosessorene. Hvor mye tåler Prosessorene i dag?

8325175[/snapback]

Den klokkingen disse gutta bedriver er vel omtrent som Top-fuel dragracing med bil. Du kjører ikke til og fra butikken med en dragracer hvis du skjønner.

 

Så ja, det er risikabelt, og sjangsen for å ødelegge noe er absolutt tilstede.

 

Gratulerer så mye gutter :thumbup:

Bra artikkelen har blitt rettet opp, selv om jeg personlig skulle likt å se mer fra overklokking, og mindre fra brytende muskelbunter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...