Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser :)

 

On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach :D Han kunne ikke blitt så slem ^^

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10-11ogar555.jpg
Endret av akan
Lenke til kommentar
hadde det ikke vært en ide å åpnet en manga tråd? for de fleste som leser manga følger vel med på de 3 store (Bleach, Naruto og One Piece) så kan vi heller kanskje snakke i spoilere på annen manga som ikke så mange leser :)

 

On Topic: Det ble som jeg trodde med ukens Bleach :D Han kunne ikke blitt så slem ^^

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10-11ogar555.jpg

8132738[/snapback]

Jo det kunne jo vert en ide men no har vi jo naruto og bleach så kan jo dei som vil berre lage en one piece tråd ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno :) vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.)

Lenke til kommentar
Tror ikke tiden er kommet for det riktig enno :) vi har jo ikke sett særlig mye til shikai'en, bare den biten som var i animen nettopp, så tror det blir en ny måte å bruke den på ( slik som med Ichigo og snurre rundt sverdet for så å kaste det.)

8136916[/snapback]

Ja det er kansje en stund igjen til vi får se rukias bankai, men synst ikke dere han kaien fyren er litt svak til å vere espada? :hmm:

Lenke til kommentar

er jo ikke kaien da :p men han har tydlighvis et talent som ligner litt på aizens, selv om det er litt dårligere og funker på en annen måte :) men kan han kopiere hvem han vil så er det en ganske bra skill, og vi har jo ikke sett han gjøre noe enno da :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:scared: Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her)

 

Men de siste kapitlene var syke! :ph34r:

Lenke til kommentar

jeg for min del har mer enn nok av mitt mangaprat på mangahelpers så har ikke det største behovet for annet enn å komme med ett innspill eller to ^^ men gleder meg sykt til neste fighten til ichigo og lurer på hva renji gjorde der :hmm: delte han den opp som i kampen med aizen?

Lenke til kommentar
:scared:  Klarte ikke å vente lengre, så nå leste jeg de 6 kapitlene jeg hadde spart opp, og kan dermed delta i denne tråden! (litt skuffende at det er så lite aktivitet her)

 

Men de siste kapitlene var syke!  :ph34r:

8307540[/snapback]

hehe visste at du ikke kom til å klare å holde deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...