Gå til innhold

Rapport fra PMA07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har skjedd med AKAM's mann på PMA07 :hmm:

Første og siste rapport var den 9.mars og da virket det som om det skulle komme mere ?

8151442[/snapback]

Jeg synes å huske at noe lignende skjedde i fjord og. Eller var det Photokina? I hvert fall kom det fyldig rapport fra deler av messa, og så ble det stille.

Hva er det nå ordtaket sier? Opp som en bjørn og ned som en skinnfell, eller noe i den duren.

 

Mh Tim Typo

Lenke til kommentar

Saken er ganske enkelt at det ikke var så mange spennende nyheter som var noen vits i å skrive om derfra. Jeg hadde det plenty travelt med å treffe ulike produsenter og snakke med folk, men hvis dere vil kan jeg selvsagt poste noen flere bilder fra messen. Hva synes dere?

 

Ellers har vi jo som sagt snakket med forskjellige firmaer og folk, noe som vil gjenspeiles i tester og andre artikler i fremtiden, men som det ikke passer å lage egen PMA-sak på akkurat nå.

Lenke til kommentar
, men hvis dere vil kan jeg selvsagt poste noen flere bilder fra messen. Hva synes dere?

8161109[/snapback]

 

Jeg stemmer for den, alltid moro å se bilder fra slike messer.

8162761[/snapback]

For meg er ikke dette så viktig, siden jeg regner med å ha fått med meg det meste av nyheter via andre kanaler. Jeg syntes bare det så litt pussig ut med superfyldig (og god) dekning av noen deler av messa og total stillhet om andre.

 

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...