Gå til innhold

Mod Chieftec [Green Beast] kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du skal lakke hele kabinettet grønt, så anbefaler jeg deg i å ikke bruke grønne lys inni. Blir litt kjiip et ensformig.

 

Så anbefaler jeg deg også å bruke led lys, da led gir en mye skarpere og finere fage, som er mye finere.

8008431[/snapback]

skal ha kabinettet svart var planen, men vurderer svart metallic og ha grønne metallic detaljer... led`s må eg få skaffet ja...takk for forslag :thumbup:

 

-torslo :whistle:

Lenke til kommentar

hva med uv reaktiv grønn farge på innsiden, skjære bort "gittere" i fronten og få byttet dett ut noe i svart eller sølv-mesh.

 

Ser du har vannkjøling, skal du ha noe uv reaktvit i vanne da?

 

Jeg ser du har slike riller i plexien,sjønner ikke vits med det da jeg synes det er stykt og ødelegger looken.

Har du lys i viftene i sidene da? du kan jo skjære vekk vifte grillene og ersatta de med sølvfarget eller sort grill mesh.

 

Du kan jo se litt på min og andres modder for inspirasjon, men dette blir bra

Lenke til kommentar

har nå rapportert min egen post i hovedtråden, ba om å få den sletta.

 

poster derfor min kommentar her i stede:

 

jeg tror kanskje det hadde blitt bedre om du brukte en mindre lys grønn. british racing green f.eks.

 

og så hadde jeg lakka kassa svart, og bare hatt grønnt på de rillene i frontdøra istede for hele frontplata. den grønnfarga skriker litt mye ( i alle fall på bildene) så jeg hadde brrukt litt mindre av den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...