Gå til innhold

Nå får du kjøpt Sony Ericsson W880i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hva dere klager etter om Track-ID og mangel på radio ?

 

Har W850i, den har Track-ID, og jeg kan fint bruke den til å finne ut hva slags sang som spilles på TV feks.

 

den MÅ ikke nødvendigvis brukes sammen med radioen på telefonen. selv om det kansje egentlig var noe av poenget. Dessuten er det sjelden jeg bruker Track-ID.

Endret av [SifO]
Lenke til kommentar
Vi får inn i begynnelsen av neste uke på Elkjøp, (hvertfall de butikkene som har bestilt) men den er jo litt dyr ja, så jeg lurer på hvor mange vi får solgt. Skal være ærlig å si at jeg ikke turte å bestille så mange nå i første rekke.

7947904[/snapback]

 

 

Var på lefdal nå og elkjøp har vel samme eier.

 

I følge selger der vil de gå minst en mnd før denne er med operatørlås i butikkene.

 

4000 k uten lås og 2000 med lås på siba sier seg selv hva man gjør. Syns det er merkelig at telenor henger så jævlig langt etter på denne. Tele 2 tilbyr denne med operativlås alt.

 

Dog er vel telefonen umulig å oppdrive før i neste uke :S

Lenke til kommentar
,15/02-2007 : 13:30]skjønner ikke hva dere mener med Track-ID når det ikke er radio ?

 

Har W850i, den har Track-ID, og jeg kan fint bruke den til å finne ut hva slags sang som spilles på TV feks. den MÅ ikke nødvendigvis brukes sammen med radioen på telefonen. selv om det kansje egentlig var noe av poenget. Dessuten er det sjelden jeg bruker Track-ID.

7948260[/snapback]

 

Hei, det kom kanskje litt dårlig frem at det ikke er snakk om radioen på W880i (om den hadde hatt radio).

Det er altså snakk om musikk du hører andre steder enn fra telefonen. La derfor til et par ord i saken i håp om at det blir klarere :)

Lenke til kommentar
Vi får inn i begynnelsen av neste uke på Elkjøp, (hvertfall de butikkene som har bestilt) men den er jo litt dyr ja, så jeg lurer på hvor mange vi får solgt. Skal være ærlig å si at jeg ikke turte å bestille så mange nå i første rekke.

7947904[/snapback]

 

 

Var på lefdal nå og elkjøp har vel samme eier.

 

I følge selger der vil de gå minst en mnd før denne er med operatørlås i butikkene.

 

4000 k uten lås og 2000 med lås på siba sier seg selv hva man gjør. Syns det er merkelig at telenor henger så jævlig langt etter på denne. Tele 2 tilbyr denne med operativlås alt.

 

7948281[/snapback]

 

Elkjøp eier Lefdal og Engelske Dixon SG eier Elkjøp, men lefdal kjøper varer fra elkjøps sitt hovedlager, så opplysningene dine stemmer ganske godt.

 

Ulåste telefoner kommer fra 9. Mars og utover så vidt jeg har sett.

 

Når det gjelder å kjøpe telefonen 2000 kroner rimligere med abb. Husk at du ved f.eks Tele2 mobil pluss betaler 1428 kroner i abo avgift på et år, i tillegg til dette betaler du ca 30 øre mer pr minutt da enn hvis du hadde valgt et billigere abb uten bindingstid. Så etter litt over 30 timers ringing ville det lønt seg å kjøpe telefon uten abb og valgt et rimligere abb. Selv ringer jeg ca 9 timer i måneden og velger selv å tro at det er ganske gjennomsnittlig. Ergo, det vil ikke lønne seg å kjøpe telefon til 2000 kroner med tele2 mobil pluss hvis du da ikke lar abonementet ligge uten å bruke det.

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig missfornøyd med telenor på dette punktet. Men det forklarer jo litt til at telenor raser på børsen om dagen .D

7948406[/snapback]

 

Misfornøyd med Telenor på grunn av hva? snakket vi ikke om tele2? Telenor subsidierer nesten like bra som tele 2.

 

OT: Hva er det som står i signaturen din? klarer ikke tyde det :p

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Jeg får den inn til min butikk nå den 19ende. Det er det eneste jeg vet.

 

Operatørlåste terminaler fra og med samme dag. :)

7948774[/snapback]

 

Så nå at Dangaard får inn den 23. både netcomlåste, tele2 låste og ulåste. Hvilken kjede jobber du i som får de den 19. da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...