adawen Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Siden veldig få/ingen bruker rekrutterings-tråden i spill-forumet, starter jeg denne tråden sånn at ALL rekruttering kan foregå her. Og bare her. Rekrutterings-tråder utenfor denne tråden vil bli stengt.
jack_bauer Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Er det noen som kan rekruttere meg til et norsk guild på Factions? Jeg heter Spike Bauer det hadde vært tøft om noen kunne gjøre det
misterpogo Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Halfgrim the mad er sjef for [CuTe] <- tor det var sånn de skrivest. Var med en stund, men fikk tilbud om å gjenoppbygge gamleguilden min Men, uannsett, veldig hyggelig guild.
r0zie Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 har begynt å spille litt igjen.. går for det meste i pvp men er litt sugen på å fyre opp litt pve shizzle og.. var i din guild en liten stund adawen.. har du plass enda?
Spartacus199 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Knights of Nova recruiter 20 members tror jeg. Skal kansje skaffe TS. Netopp begynt. PM meg PS: Jeg spiller ikke, men dette er for en venn av meg. Venter fortsatt på å skaffe meg en trial Endret 9. mai 2007 av Spartacus199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå