Gå til innhold

Neonode klare med ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sprøtt. Jeg hadde aldri hørt om Neonode da jeg så iPhone bli lansert av Steve Jobs.

Funksjoner som fikk folk i salen til å gispe og juble(under iPhone-presentasjonen) har altså eksistert siden Neonode ble lansert i 2003! :nei:

Jeg har bare vært interessert i mobiltelefoner siden høsten i fjor, men må likevel si det er påfallende hvor mye skryt Apple har fåt av mange for noe svenske Neonode presenterte for snart 4 år siden! :w00t:

Jeg er meget spent på hva de har å tilby,

her har de klart å holde absolutt alt hemmelig.

Jeg har søkt i flere timer nå uten å få den minste indikasjon på hva den nye modellen har å tilby.

 

Hvis denne har alt jeg håper på(brukergrensesnitt, video, kamera, radio, bra lyd, ikke for treg) ryker både n95, iPhone og Prada.

 

Den gamle Neonode-utgaven kan forresten spille av det meste av video-formater.

Anbefaler et søk på YouTube for å la deg imponere.

Jeg ble i hvert fall imonert! :cool:

(Må bare presisere at videoene er av den snart 2 år gamle utgaven)

 

Vil muligens bli presentert 2. februar.....

 

jobad_image.jpg

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Svenska mobiltelefonutvecklaren Neonode fusionerar med det amerikanska it-bolaget SBE. Bolaget kommer under nästa vecka att presentera information om nya produkter som visas upp på 3GSM mässan i Barcelona i mitten av februari.

Både ägaren och styrelseledamoten Per Bystedt och Neonodes vd Tommy Hallberg tror på en ljus framtid.

– Jag tror att vi kan bli en attraktiv spelare. Vi har en bra teknik och jobbar hårt för att lyckas, säger Bystedt.

Tommy Hallberg räknar med att Apples lansering av Iphone blir ett lyft för Neonode som i flera år jobbat med att ta fram en ny skärmteknik.

– Jag tycker att deras lansering är mycket bra. Apple bryter mycket mark för oss och det känns som att tiden är inne nu, säger Hallberg.

Lenke til kommentar
Får håpe at jeg finner den i butikkhyllene som jeg aldri fant den gamle Neonode Moben... Ble så irritert husker jeg, for jeg hadde så lyst på den. :p

7813681[/snapback]

Ja, det er jo ikke rart de selger dårlig, når den kun selges i et par butikker i noen få land. Jeg brukte timesvis på å prøve å få kjøpt meg en, men det var jo umulig - og gav derfor opp. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en tidlig N1 og jeg elsker den, men kan dessverre ikke bruke den fordi pekeskjermen ikke har vært stabil nok. Umulig å ha en telefon hvor man ikke får svart på anrop, ringt ut, o.s.v.

 

Hadde den fungert hadde jeg brukt den hele tiden.

 

Det skal sies at min N1 er en beta-hardware modell, kanskje de senere var bedre.

 

Kommer selvfølgelig til å ta en titt på den nye modellen...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har også en N1, var kjempe fornøyd med den -> var mer avansert enn noen andre telefoner på markedet, da med tanke på størrelse og navigasjon.

 

Den hadde noen dårlige sider som dårlige batteritid (som alle andre CE telefoner), mangel av BT / WLAN og de første kom også uten vibrator.

 

Om Neonode klarer å levere en telefon som er uten alt for mange feil, til rett tid, med den rette platformen, med rett "design" og med de rette applikasjonene vil jeg nesten med sikkerhet si at de har en seriøs mulighet til å ta markedsandeler. Med tanke på hva Apple har sagt seg fornøyde med og om Neonode klarer å levere noe i nærheten så tror jeg dette kan bli spennende.

 

MEN vi har hørt før fra Neonode at nå skal det komme WLAN, BT etc... så nå får vi bare håpe de klarer å levere denne gangen (OG sørge for at den blir produsert hos noen som har bedre kunnskap i SMT produksjon og sluttmontering / testing enn hva som var tilfelle før...)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...