Gå til innhold

Fikk ikke kjøpe kontorpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google sitter på gjerdet og venter til Haansoft detter ut av den illusjonistiske verden om at de kan klare seg selv nå. Garantert.

 

Haansoft er jo bare et bittelite selskap i forhold til Google. Jeg bruker selv Google Docs & Spreadsheets som er Google sin nettbaserte tekstbehandler og regneark. Fungerer utmerket på skolen hvor jeg kan raskt dele dokumenter med andre. Som oftest trenger man ikke en fullverdig office-pakke når man skal lage enkle dokumenter med et par tabeller til en innleveringsoppgave. Det er skjelden jeg bruker noen av de avanserte funksjonene i Microsoft Word.

 

Haansoft sin engelskspråklige nettside (og takk for det):

http://www.haansoft.com/hnc5_0/haansoft_en/home/index.php

 

Siden gir inntrykk av at de er store, med sin egen Linux distribusjon (noe Google også hadde på planen om enn kun for internt bruk), men jeg lar meg ikke lure. Er lett og blåse seg opp med fancy nettsider.

 

 

EDIT: Legger til at Microsoft lisensierer ut deler av brukergrensesnittet til nye Office 2007 (les hw.no artikkelen).

Endret av saivert
Lenke til kommentar
Google sitter på gjerdet og venter til Haansoft detter ut av den illusjonistiske verden om at de kan klare seg selv nå. Garantert.

 

Haansoft er jo bare et bittelite selskap i forhold til Google.

 

Haansoft sin engelskspråklige nettside (og takk for det):

http://www.haansoft.com/hnc5_0/haansoft_en/home/index.php

 

Siden gir inntrykk av at de er store, med sin egen Linux distribusjon (noe Google også hadde på planen om enn kun for internt bruk), men jeg lar meg ikke lure. Er lett og blåse seg opp med fancy nettsider.

 

7508871[/snapback]

 

Du undervurderer virkelig det koreanske markedet her. Når det kommer til IT-tjenester og produkter, er de både selvforsynte og uavhengige. Alle utviklede produkter der er på koreansk, rett og slett fordi svært få koreanere har engelskkunnskaper.

 

Haansoft trenger ikke å selge seg til Google fordi de har en unik posisjon i det koreanske markedet. Et market selv ikke Google har klart å komme seg inn på med sin søkemotor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...