Gå til innhold

Omtale av Guitar Hero II (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt i alt ett knallspill. Dog like bra som eneren syns jeg det ikke er, henger selvfølgelig sammen med at nr 1 var banebrytende da det kom. Men jeg er ikke fornøyd med tracklista på nr 2, alt for mye "ukjente" sanger, spillet skal appelere til allmenheten, de som er litt under middels interessert i musikk kommer ikke til å kjenne igjen mange av låtene, selv om det er en drøm å få spille killing in the name of, shout at the devil etc. Men nr 1 hadde mer kjente og kjære klassikere i mine øyne, stevie ray vaughan alene gjør det bedre :)

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Whoo. Gleder meg til å spille II'ern nå. :D

 

Håper 360-versjonen ikke er altfor langt borte, må prøve å holde meg til den kommer... :)

7438498[/snapback]

Det skulle ha kommet et Guitar Hero til 360 der man kunne laste ned de sangene man selv ville til en gitt penge.

 

Forøvrig elsker jeg I'ern, og det tar nok ikke lang tid før II'ern står i hylla ...

Lenke til kommentar
Whoo. Gleder meg til å spille II'ern nå. :D

 

Håper 360-versjonen ikke er altfor langt borte, må prøve å holde meg til den kommer... :)

7438498[/snapback]

Det skulle ha kommet et Guitar Hero til 360 der man kunne laste ned de sangene man selv ville til en gitt penge.

 

Forøvrig elsker jeg I'ern, og det tar nok ikke lang tid før II'ern står i hylla ...

7442670[/snapback]

 

Hvorfor tror du jeg venter på 360-versjonen? De har jo allerede sagt de skal gi ut nedlastbare sanger der... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...