Gå til innhold

Video Vegas 7.0


Anbefalte innlegg

Hey, jeg er helt ny i feltet.

Har akkurat lagt inn et 15 minutters klipp i timelinen i vegas, og skulle gjerne fjerna visse biter fra den filmen. Problemet er at jeg ikke får det til, forskjellige ruter med klippa blir jo danna i denne timelinen men jeg klarer bare å fjerne hele filmen.

 

Kan noen hjelpe meg litt på vei.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei bileta som vert vist er berre førehandsvisning, for at du skal kunne sjå kva som er i akkurat det klippet. Kan vere praktisk om ein har mange klipp. For å dele opp klippet trur eg det er berre å flytte tidsindikatoren til det punktet der du vil dele, og so trykke S på tastaturet. Gjer eit kutt på byrjinga av det du vil fjerne, og so eit på slutten, og det vil no vere ein sjølvstendig del, som du kan slette.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Hey, jeg er helt ny i feltet.

Har akkurat lagt inn et 15 minutters klipp i timelinen i vegas, og skulle gjerne fjerna visse biter fra den filmen. Problemet er at jeg ikke får det til, forskjellige ruter med klippa blir jo danna i denne timelinen men jeg klarer bare å fjerne hele filmen.

 

Kan noen hjelpe meg litt på vei.

Takk

7084247[/snapback]

 

velg hvor i tidslinjen du vil starte fjerningen og trykk s så velger du hvor du skal stoppe fjerningen og trykke s.

så velger du den delen og sletter den :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...