Gå til innhold

Omtale av Perimeter: Emperor's Testament (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testa demoen for en tid tilbake og Perimeter var utrolig vanskelig. Andre har visst funnet 'oppskriften' på en god base og syntes det er enkelt, men jeg slet og slet og slet. Men en ting skal spillet ha, man får skikkelig lyst til å klare det, for man vet jo at det skal gå. Tror dette er et avhegighetsskapende spill, men dog litt smalt.

Lenke til kommentar

For å tipse litt: Jeg kjøpte det på EBGames på Byporten i Oslo, og der var prisen svært hyggelig på 169 kroner. Har sett at spillet går for litt under vanlig pris i de fleste butikker, så ha det i tankene når dere vurderer om dette er noe å satse på. :)

 

Dessuten har jo Paradox lagt opp spillet på GamersGate, til den nette sum av US$ 19.99, som i skrivende stund tilsvarer NOK 134,50. Da får man riktignok ikke med esken og trykt manual, men det kan jo være et alternativ for dem som ikke har det helt store utvalget i sine lokale butikker, eller de som ikke bryr seg om å eie spillet fysisk. :)

Lenke til kommentar

prøvde demoen jeg også, skjønte ikke så mye, trodde man ikke kunne lage flatt land selv, men at en del av utfordringen var å ta til takke med det som var der fra før, tok en stund å skjønne at man kunne fly hovedkvarteret også, og det soldat systemet var ikke helt opp i dagen til å begynne med heller, men lærte fort å lage stasjonære kanoner da. så læringskurven er meget bratt i dette spillet ihvertfall for tregoster som meg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...