StarGazer Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sitter og tenker litt på å flytte en char fra Vek'nilash. Horde siden på vek er helt ubrukelig, og oggrimar blir bare mer og mer lik en ghosttown. Så jeg vil vekk! Noen som vet om et bra realm å flytte til ? Helst et realm med bra pvp muligheter for horde? tally ho!
værdama Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sitter og tenker litt på å flytte en char fra Vek'nilash. Horde siden på vek er helt ubrukelig, og oggrimar blir bare mer og mer lik en ghosttown. Så jeg vil vekk! Noen som vet om et bra realm å flytte til ? Helst et realm med bra pvp muligheter for horde? tally ho! 6693832[/snapback] Hva du enn gjør ikke flytt til Boulderfist. det er OVERFYLT med horde der. og 2-4 timer AV er er noe kjipe greier. Men har hørt at Executus er bra pvp realm for horde/alliance lykke til
howard- Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sitter og tenker litt på å flytte en char fra Vek'nilash. Horde siden på vek er helt ubrukelig, og oggrimar blir bare mer og mer lik en ghosttown. Så jeg vil vekk! Noen som vet om et bra realm å flytte til ? Helst et realm med bra pvp muligheter for horde? tally ho! 6693832[/snapback] Trur Grim Batol har bra pvp muligheter for Horde. Spiller ikke der selv, men en kamerat har en level 60 der og han opplever ofte veldig korte køer til BGs. Men serveren er vel ganske full så vidt jeg vet, så jeg er ikke sikker på om du får flyttet dit..
Luchy Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 hvis du vil in i guild for å få gear og komme deg videre i spillet så er nok gearet fitt vikitg å vite siden det er forskjell på guilder rundt på serverne
ka1ser Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Ikke flytt til Grim Batol(om det er mulig da), den er så evig full
Swafty Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Sitter og tenker litt på å flytte en char fra Vek'nilash. Horde siden på vek er helt ubrukelig, og oggrimar blir bare mer og mer lik en ghosttown. Så jeg vil vekk! Noen som vet om et bra realm å flytte til ? Helst et realm med bra pvp muligheter for horde? tally ho! 6693832[/snapback] hei jeg er også på vek nilash, men ally. Tror ikke blizzard har gjort det mulig og transfere chars vekk fra vek nilash.
Dʋgɢtung Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Joda, Vek'nilash er fullt mulig å transfere vekk fra.
Mats1988 Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Tenker selv på og forlate Xavius, jeg trenger vel ikke å lage en ny tråd når jeg fant denne Men jeg lurer på akkurat det samme som trådstarter, vil ha en server med gode PvP muligheter og PvE muligheter for horde..
ulrikft Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Tenker selv på og forlate Xavius, jeg trenger vel ikke å lage en ny tråd når jeg fant denne Men jeg lurer på akkurat det samme som trådstarter, vil ha en server med gode PvP muligheter og PvE muligheter for horde.. 6694708[/snapback] Jeg for min del er lei av Ravencrest (aka laggcrest). Det jeg ønsker meg er en server med mange pve-aktive guilds på hordesiden.
Swafty Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 (endret) Hmm ja ser nå at jeg kan gå vekk fra vek nilash. Noen som vet om Hakkar er bra som ally?? Endret 17. august 2006 av Overdox
StarGazer Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 vær glad du ikke er horde på vek ihvertfall. Nesten ingen igjen, og de som er igjen suger!
Pilot_ Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Tenker selv på og forlate Xavius, jeg trenger vel ikke å lage en ny tråd når jeg fant denne Men jeg lurer på akkurat det samme som trådstarter, vil ha en server med gode PvP muligheter og PvE muligheter for horde.. 6694708[/snapback] Xavius har jo begynt og komme seg. For et par måneder siden var den død og recommended, nå har den fått medium som status. PvP er kanskje ikke verdens beste på den serveren, men gode PvE muligheter er det absolutt.
nazrm Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kul Tiras horde: pvp: -instant pvp -premade grupper -av alltid oppe pve: -3 eller 4 guilder driver med endgame stuff, 1 i naxx. ville ikke transferret til kt om jeg var horde, men tenkte jeg kunne informere
wailer Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 IKKE stormcale.. servern lagger noe så inni hel..... den beste hord guilden (curse gaming) snakker om å bytte server samme gjør vi.. vi har mista 2 dager med raid pga syk lagg. i går gikk servern plutselig offline kom tilbake og gikk offline igjen..
StarGazer Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 Kul Tiras horde:pvp: -instant pvp -premade grupper -av alltid oppe pve: -3 eller 4 guilder driver med endgame stuff, 1 i naxx. ville ikke transferret til kt om jeg var horde, men tenkte jeg kunne informere 6698630[/snapback] Du lister opp masse positive ting om serveren, men likevel vil du ikke annbefale den?hvorfor ? Hva gjør kazzak bra ?
nazrm Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Om du vil PVP'e i premade, så må du kjenner folk. Om du vil spille PVE, så må du komme deg inn i en av de 3-4 guildene. Liksom ikke så mye å velge imellom -.-
SGE7000 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Fra Shattered Hand realm forum Due to high request: PvE on SH-Horde is, atm, really nice. We have quite a few guilds trying to conquer Naxxramas: Loco Motives, Gosu, Fishbone, just to name a few. If naxx is still 1 step too high, we highly advertise guilds like Vicious, Divide et Emperia (don't laugh with their failed attempt at Latin however) and ofcourse my very own Eternal Dawn. We also have quite a few new and upcoming guild, Totally Bullox is currently progressing in MC, a few other guilds are still conquering ZG and AQ20. If PvE isn't your thing, but you're still interested in buying BoE epix, then I must say, your chances are quite decent, however, some guilds tend to overprice A LOT. I mustn't forget to add, that even though these are called PvE guilds, they aren't to be trifled with in PvP. I dare to say that many have really decent PvP abvilities, both Horde as Alliance side. Both sides are so equally skilled that gear actually stopped making a difference. I can name quite a few times that Eternal Dawn fought tier 2 and higher guids, before they had Ragnaros down. Even our LFG Channel is silent nowadays, nearly no noobs are abusing it, which makes it rather nice to be in. It's not even that hard to find decent groups nowadays, however, with the addition of new horde members this should be increased dramatically and thus makin live on SH perfect again. So you can see, if you are skilled, you CAN make a difference on Shattered Hand. Shattered Hand NEEDS you and you Need Shattered Hand!
Luchy Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kazzak har ingen problemer med PvP eller PvE. Mange guilder som du kan komme inn i, selv om population viser "low" så er det faktisk ikke så lite folk på servern. Men etter det jeg ser vil du ha PvP mulighetere. PvP'er ikke så mye så kan ikke akkurat si hvordan PvP'en er på servern men vil ikke tro den er dårlig får horde
PSV Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 (endret) Aszune trenger deg mer enn Shattered Hand gjør. Shattered Hand gir ikke engang utfordring mot alliance. Kan telle på en hånd folk som gjør 5mann instancer... Vi har 27 alliance raiding group og 8 horde raiding group. Disse er relativit enkelt å komme inn i. Det du får er: - instant bg hele tiden (max 1 min venting på level 60) lett å¨finne premades og pug horde group eier en pug alliance group helt klart. Vi varierer hver dag mellom Full og High. Selv om det nesten aldri er kø, max 150 kanskje. Endret 18. august 2006 av Per-Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå