Gå til innhold

Hvilke torrentside er best?


VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

fra retningslinjene, så tolker jeg det som at det ikke er lov å utgi adresser til torrent.

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

fra retningslinjene, så tolker jeg det som at det ikke er lov å utgi adresser til torrent.

6688735[/snapback]

hahahahahahahhahahahha.... tenk over hva du skriver?

 

 

Nei, men alle de beste torrentsidene er ulovlige vil jeg tro.

6688724[/snapback]

nei?

6688733[/snapback]

Nevn en lovlig torrentside da som du vil kvalifisere som bra :tease:

6688751[/snapback]

 

Den beste torrentsiden må være lovlig, siden ulovlig ikkje er bra i det heletatt.

 

Men det er liksom det som er grunnen til denne tråden?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...