Gå til innhold

3G-støtte i Intel-plattform


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intels neste-generasjons plattform for bærbare maskiner kan bli implementert med direkte støtte for mobile nettverk som 3G og EDGE.

 

Les mer

6517211[/snapback]

 

Oppdaget at jeg hadde 3G støtte i laptopen jeg nettopp kjøpte. Irritasjonen var enorm når jeg oppdaget at det var "amerikansk 3G" uten at jeg helt vet hva det betyr...

 

Dell Precision M65 har ledig slot under batteriet for SIM kort, men når jeg ringte DELL for å snuse litt på denne saken hadde de noen kjedelige svar til meg :no:

 

DrE

Lenke til kommentar
Intels neste-generasjons plattform for bærbare maskiner kan bli implementert med direkte støtte for mobile nettverk som 3G og EDGE.

 

Les mer

6517211[/snapback]

 

Oppdaget at jeg hadde 3G støtte i laptopen jeg nettopp kjøpte. Irritasjonen var enorm når jeg oppdaget at det var "amerikansk 3G" uten at jeg helt vet hva det betyr...

 

Dell Precision M65 har ledig slot under batteriet for SIM kort, men når jeg ringte DELL for å snuse litt på denne saken hadde de noen kjedelige svar til meg :no:

 

DrE

6517375[/snapback]

 

Hmm, det er ikke så bra, 3G-støtte i laptopper er jo en gunstig ting, håper det ikke blir flere problemer av denne arten.

 

AtW

Lenke til kommentar
"Amerikansk 3G" er et litt uggent begrep, det refererer til nyere versjoner av CDMA2000 standarden, som tilbyr høyere overføringshastighet enn "klassisk" CDMA. Verizon Wireless (1900MHZ) er en av de store tilbyderne.

6520261[/snapback]

 

Fortell mer om dette! Er det en mulighet for oppgradering av eksisterende 3G nett i norge til støtte av nyere "CDMA"? Evt, er dette planlagt?

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...