Gå til innhold

Kulturo: Eksklusivt Blu-ray-innhold fra Disney


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både blue-ray og hd-dvd vill nok ta litt tid før folk skifter ut den orgianle dvd-spilleren...

Alle som sitter med vanlig crt tv vill ikke få sp mye nytte av å skifte vill jeg tro.

Samt er teknologien svært dyr ennda og vill tro at vi får filmer som kryper opp en hundre lapp i utsalgspris...

Viss dette sjer vill jeg tro at salget blir mindre enn hva man hadde håpa på...

 

Samt er det de sonen... Var snakk til å kvitte seg med de.... men om det skjer er en annen sak...

For det gikk ikke lang tid før man fikk sonefrie dvd-spillere... så lurer egentlig hva man skal med det....

Lenke til kommentar

Da DVD var nytt betalte jeg rundt 300 kroner pr film her i landet. Tror faktisk det var litt mer for enkelte titler:) Da fantes det også bare et ørlite utvalg men det var kult å få den sinnsyke kvaliteten... Poenget mitt er at det vil alltids finnes de som er tidlig ute men denne gangen velger jeg å stå over å være førstemann ut fordi jeg vil la ting få lov å stabilisere seg litt først.

 

Håper Disney denne runden dropper all reklamen de pleier ha på DVD'ene sine ihvertfall. Det hadde vært ekslusivt nok!

Endret av talisar
Lenke til kommentar
Da DVD var nytt betalte jeg rundt 300 kroner pr film her i landet.  Tror faktisk det var litt mer for enkelte titler:) Da fantes det også bare et ørlite utvalg men det var kult å få den sinnsyke kvaliteten... Poenget mitt er at det vil alltids finnes de som er tidlig ute men denne gangen velger jeg å stå over å være førstemann ut fordi jeg vil la ting få lov å stabilisere seg litt først.

 

Håper Disney denne runden dropper all reklamen de pleier ha på DVD'ene sine ihvertfall. Det hadde vært ekslusivt nok!

6509963[/snapback]

Ja det var veldig spennende i begynnelsen. Gamle minner...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...