Gå til innhold

Striper & prikker på utskrifter


Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg har fått et problem...

Har kjøpt meg en fotoskriver som jeg skal bruke til å skrive ut mine bilder

som jeg selger. (Canon IP6600D).

Men så ser jeg at det kommer små riper og prikker på bildene fra topp og nedover. Har kontaktet leverandør som i dette tilfelle var Elkjøp,... ang. problemet med min skriver.

Der sier de at jeg er altfor kravstor og sier de små ripene og merkene er fra fremdriften av bildet (noen hjul som drar bildet frem).

Får dere også slike? Hvilken skriver har dere?

 

Mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du mulighet til å legge ut et bilde av en utskrift?

 

På min ip4000 har jeg normalt ikke merkbare problemer av den typen du beskriver.

6411276[/snapback]

 

Skal se om de blir synlige ved scanning.

Jeg skriver alltid ut på beste papir og beste oppløsning/kvalitet

 

mvh

Ståle

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke merket noen slike striper på min IP5000 på fotoutskrifter.

Du kan få slike striper hvis du ikke skriver ut i beste kvalitet, prøvde selv en gang med normal kvalitet for å spare blekk, men fikk da en del slike striper du snakker om.

6411726[/snapback]

 

Har vært i kontakt med Serviceproffen nå, og dette er et problem de ikke har fått klager på ennå. Men han jeg snakket med der hadde sett problemet og sa det var kun på IP6600D at dette var et problem.

Lenke til kommentar
Jeg synes uansett at du ikke er kravstor. Dette skal du ikke godta. Jeg har en billig multimaskin fra Epson, og jeg ville ikke godtatt det fra den heller. Synes du skal ringe til Elkjøps kundesenter å klage på betjeningen i din lokal butikk. Det blir nok fort vei i vellinga da.

6413264[/snapback]

 

Hehe, ja jeg ringte faktisk kundesenteret der og sa ifra... Så dem skulle bringe det videre opp i systemet. Jeg leverer min skriver tilbake (har bestilt Canon A3 skriver fra Netshop)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...