Gå til innhold

Her kan du få Bred-bånds Tv

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg så forbannet på de dævlene som røver meg for penger..

for ett år siden så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ett abonnement på Brebands Tv, men det var ikke så bra etter mine meninger så jeg så bare på det en 2-3 ganger og det jeg ikke viste er at det var løpende abbonement... også sender meg en faktura i posten på 500kr så ringer jeg og spør om og avbryte det så sier dem nei jeg må betale for den nye perioden og at jeg må sende inn Skriftlig Avbrytelses søknad...

så nå er jeg så Fed Up og de sier at hvis flere folk benytter mitt abbonement så blir det kanslert.. så har er link til dem og der man kan laste ned programmet og Aktiverings koden min...

Visiononline

Aktiverings Kode: c3b9da3a1d

Endret av LG-Bjarne
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei og velkommen til forumet :)

Må bare pirke litt på emnetittelen din, for her på forumet så prøver man å ha en mest mulig beskrivende emnetittel så andre med samme problemet kan søke på dette.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Mvh B|Real

Endret av B|Real
Skrevet (endret)

Hadde du lest litt om Visiononline før du gikk inn på det så hadde du holdt deg unna. Bredbåndsabonnement? NOT. Heller en liste over kanaler du kunne funnet helt selv.

Prøv TVNoo i steden.

For radio: Screamer Radio.

Endret av zjulik
Skrevet
Hadde du lest litt om Visiononline før du gikk inn på det så hadde du holdt deg unna. Bredbåndsabonnement? NOT. Heller en liste over kanaler du kunne funnet helt selv.

Prøv TVNoo i steden.

For radio: Screamer Radio.

6207376[/snapback]

Ja jeg hadde nok det, Men jeg fikk noe Reklame om det i E-posten og Da hadde jeg ikke parabol så jeg tenkte "what the heck" kostet da 128 kr for ett år så jeg tenkte det kunne være en bra ting.

Men selfølgelig etter og ha prøvd det ut så likte jeg det ikke noe spez så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...