Gå til innhold

Kriger om videotelefoni-kundene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Telenor har hatt gratis kampanje ganske lange nå.

De startet jo for over ett år siden.

 

Men sånn går det vel når så få ser nyttet i å skaffe seg en ny telefon for å ta i bruk videotelefoni. Egentlig ganske synd for ellers hadde jeg skaffet meg en videotelefoni-telefon for lenge siden sånn at jeg kunne benyttet meg av tilbudet og spart litt penger.

Lenke til kommentar
Talkmore har også gratis videotelefoni ut 2006.

6153953[/snapback]

 

I følge TalkMores egen kundeservice har de ikke gratis videotelefoni.

6154056[/snapback]

 

Talkmore har sendt ut sms til alle sine kunder om at vidotelefoni er gratis ut 2006. Så tilbakemeldingen fra kundeservice virker da merkelig? Er Talkmore useriøse eller informerer de ikke sine egne ansatte før de starter med noe?

Lenke til kommentar
Talkmore har sendt ut sms til alle sine kunder om at vidotelefoni er gratis ut 2006. Så tilbakemeldingen fra kundeservice virker da merkelig? Er Talkmore useriøse eller informerer de ikke sine egne ansatte før de starter med noe?

6154636[/snapback]

Jasså. Så Talkmore ansatte bruker ikke Talkmore. :p

Lenke til kommentar

dem trenger ikke nødvendigvis være talkmore-ansatte.

er det ikke pop for firma og hyre inn andre firma for håndtering av første-nivå kundeservice? altså den typen hvor du omtrent leser en liste med spørsmål til personen i andre enden mens du leter etter grunner for å si at det er noen andre som er skyld i problemet og legge på.

Lenke til kommentar

SMS fra Talmore den 18. mai:

 

TalkMore gir nå alle sine kunder GRATIS videotelefoni ut året. Du kan altså ha så mange videosamtaler du vil til og med 31.12, helt gratis! Mvh TalkMore

 

Denne meldingen som mange av de jeg kjenner fikk, viser seg å være falsk i henhold til kundeservice Talkmore. :thumbdown:

Lenke til kommentar
jeg lurte på 1 ting angående telenor sin gratis ut året gjelder det for alle abbnomanger eller må man ha faktura basert for å få gratis ut året?

6159059[/snapback]

Det gjelder nok alle adbonenter.

Nå har du muligheten til å prøve ut Videosamtale uten å betale for det. Alle Telenor Mobils kunder får fri bruk av Videosamtale ut 2006.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...