Gå til innhold

Nyhet: Ring via .tel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen på arstechnica påpekte at det allerede fantes ett lignende system der ute basert på bruk av DNS servere.

 

nåja, jeg ser at dette blir mer krøll en det er verd. hadde heller likt det om vi fikk ett system hvor du registrerte ett nummer, også kunen du knytte x antall seundærnummer til dette. eller for den del også websider og epostaddresser.

 

så om jeg hadde nummerrekka 123456 så kunne jeg sendt mail til 123456@tel eller noe og mailen ville blitt sendt til alle de mailaddresser jeg hadde under 123456 på .tel...

 

og om noen gikk til list.123456.tel så ville de få opp de elementer som jeg ønsket vist der. og gikk de til www.123456.tel så ble de henvist til hjemmesiden min...

 

om vi så gir .tel data ett eget "landsnummer" på telefoni så kan en i teorien ringe til +tel 123456 og vips så vil samtalen bli rutet til det nummer jeg ønsker, basert på tid på døgnet eller lignende. kansje ha en wap.123456.tel så jeg kan gå inn via mobilen og sette hva for nummer jeg ønsker skal være det som det skal rutes til der og da...

Lenke til kommentar

Vis hele verden skal dele på dette domenet blir det jo ikke nok domenenavn til alle folkene i hele verden. Ikke nok til å dekke noen få prosent en gang. Så jeg går ut i fra at dette er en tjeneste for spesielt interesserte.

Håper i hvert fall oss andre som ikke kan ta i bruk .tel domenet fordi noen andre allerede eier alle domenene vi kunne ønske oss, kan ta i bruk andre domener som f.eks: mobil.mittnavn.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...