Gå til innhold

Scammer fikk smake egen medisen.


Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn der jeg spiller på Balnazzar at en fyr ved navnet Ninjam (abvious nick) scammer folk så det holder på servern, de fleste vet om det men mange går på fellene hans. Han sier f.eks at han kan craft Hide of the Wild of diverse andre epic items hvor maths er nokså dyre.

 

I mitt guild bruker vi selge leaf & eye fra majordomo, så var denne fyren interresert i kjøpe Leaf av oss for vår standard pris 300g. Så vi tok domo, leafet lå i eska og vi summonet han inn. Vi mottok 300g uten noen bruduljer, deretter loota vi leafet selv, og fyren fikk smake sin egen medisin.. :)

 

Må si selv at det kanskje virker lamt på en måte, men på en annen side vare vannvittig morsomt ... :)

 

Noen som har andre røver historier og fortelle? :D

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har det seg sånn der jeg spiller på Balnazzar at en fyr ved navnet Ninjam (abvious nick) scammer folk så det holder på servern, de fleste vet om det men mange går på fellene hans. Han sier f.eks at han kan craft Hide of the Wild of diverse andre epic items hvor maths er nokså dyre.

 

I mitt guild bruker vi selge leaf & eye fra majordomo, så var denne fyren interresert i kjøpe Leaf av oss for vår standard pris 300g. Så vi tok domo, leafet lå i eska og vi summonet han inn. Vi mottok 300g uten noen bruduljer, deretter loota vi leafet selv, og fyren fikk smake sin egen medisin.. :)

6054857[/snapback]

 

/clap.

Lenke til kommentar
haha.

Jeg kjenner ninjam.

Han er en rl kamerat av meg, og fortalte meg nettopp den historien for et par dager siden.

hahaha!

6056337[/snapback]

 

Om du kjenner denne imbisile fyren, vet du egentlig hvorfor han begår de handligene han gjør?

 

 

/

 

Brutti, neste gang gir dere leafet til meg plx :p

6055779[/snapback]

 

Whisper Donromilda eller Mununkulus ingame.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Complexion og Ganksters er mine Balnazzar-charactere. Riktignok var det Gankster før jeg slettet characterene, og da jeg fikk de restoret het han Ganksters. Teit :/

 

Forøvrig er vel både Thomas og Ninjam de to mest kjente idiotene på alliance-siden på Balnazzar. Jeg er nesten overrasket over at folk går på bullshittet dems enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...