Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som stusser litt over karaktergivingen her? Spesielt karakterene på ergonomi og funksjonalitet. Inntrykket jeg sitter igjen med, er at siden dette kameraet er markedets billigste og har dårlige farger og skarphet, så skal kameraet få dårlige karakterer på alt.

 

Ergonomi:

 

Sånn generelt synes jeg det var like mye positivt som negativt her, så 1,5* er vel litt strengt?

 

 

Funksjonalitet:

 

Nattmodus og mikrofoninngang er mer enn forventet (likevel klarer artikkelforfatter å vri mikrofoninngang til noe negativt...). Ellers virket ting å være som forventet, slik at inntrykket jeg sitter igjen med, er at kameraet leverer noe mer enn forventet. Og da er selvsagt 1 stjerne på sin plass??

Lenke til kommentar

Ergonomi:

De negative aspektene er mye større enn de postive.

 

Funksjonalitet:

En mikrofonkontakt uten stor brukshensikt er litt meningsløst. Men det er opp til leseren å danne seg et bilde av hva han eller hun selv har bruk for. Jeg hadde ikke forventet noen ing av dette kameraet. Derfor leverer det verken mer eller mindre enn forventet.

Noen vil kanskje anse det som feil sammenligning, men hvis vi sammeligner med Canon XL2 som har hav av funksjoner trenger vi litt å gå på. Derfor karakteren 1.

 

Uansett er vel budskapet det viktigste her ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...