Gå til innhold

Toshiba utsetter HD DVD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg haster det ikke allikvel.

 

Jeg har ikke råd til å kjøpe dette på noen år. Dessuten vil jeg ikke være inovatør på området, da det koster mer enn det smaker :)

 

Men for de med mye penger og en skikkelig HD skjerm med HDMI ser jeg helt klart vil få mye opplevelse for pengene. Så kan de jo kline til å kjøpe ALLE filmene som kommer på HD DVD eller Blu-Ray. Med tanke på at det sannsynligvis slippes kun 4 i løpet av våren er det jo rimelig stor sjanse for at alle som har slike spillere også har alle disse filmene :)

 

 

For oss vanlige må vi forholde oss til å laste ned HD filmer og serier via internett, da det i nisselandet Norge ennå vil gå noen år før vi får tv sendinger med HD og HD materiale i butikkene. Er det rart folk kopierer mye?

Lenke til kommentar

Jeg har sett 1080iMatrixReloaded på en torrentsite.. :innocent: mulig det er et prøveeksemplar som har lekka ut. HDCP er visstnok allerede cracka. Det skal bli spennende å se hvor langt filmselskapene vil gå, nå når dem har sjansen å komme med nye måter å ta piratkopistene. :hmm: Jeg blir glad hvis jeg slipper å bytte ut min 30000 kroners pc for å se en HD film som den var ment å bli sett. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har sett 1080iMatrixReloaded på en torrentsite..  

5820155[/snapback]

 

Amerikanere har tilgang til HD allerede gjennom sat og d-vhs, så filmen stammer nok fra en av delene. Mest sannsynlig satelitt.

 

Edit: det kan også være oppkonvertert DVD...

 

Mvh

Endret av Outrage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...