Gå til innhold

Trenger tips og råd ang.modding av stilløst kab...


Anbefalte innlegg

Har et kabinett som egentlig burde vert byttet ut, men pga lite med penger har dette blitt lagt bort. Derfor har jeg lekt med tanken å modde heile driten.

Men det er litt uvanlig kabinett.

Siden døren er ikke som det pleier å være på andre kabinetter, slik som man drar bakover også utover, denne døra sitter med no slags metall spenner slik at man må døtte det på fra siden slik dere kan se på dette bildet;

Se øverst og nederst der..

DSCN0709.jpg

 

Fronten er også et problem da det egentlig skal være et grønt "klip-on/slide-on" pyntedeksel som jeg ville ha sagt det, det er knust for en stund tilbake og nå er det bare spor til dette igjen. dette må sparkles eller noe.

Fronten;

DSCN0708.jpg

 

 

Også inne i kabinettet er jeg åpen for forslag, skal sleeve alle kablene, men hvis noen har noen andre forslag, fyr løs.

 

That's it for now..

 

Takker for alle svar på forhånd

-Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ganske smart det med hengselen og magnet låsen. Skal begynne med dette så fort som mulig,har noen ide`er om fronten også, lage et vifte hull med ventilasjons hull ved siden av, litt vanskelig å forklare men kommer med tegninger når jeg kommer hjem igjen i morgen kveld.

 

-Stig

Lenke til kommentar

Så dette kabinettet på bit-teck forumet og likte idèn;

PICT0168.jpg

 

Trenger bare vertøyet og sparkel og pussepapir og endel lag med lakk så er det i boks fortere enn.. ja.. fort ihvertfall :p

Takk for svarene og tipsene.. kommer med andre bilder av kabinettet senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...