RockFord_ Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Chieftec Dragon Big Tower heter det. Regner med alle har et exemplar Jeg trenger den døra i fronten forran cdrom'ene. Døren ble knust under frakt Vet dere om noen netshopper som kansje kan selge meg det ? Eller noen som kan gi/selge meg det privat ? Jeg hadde et prosjekt på gang Som jeg aldri fikk fullført pga militærtjeneste Men nå er jeg ferdig Bilder fra forsjellige stadier i prosjektet :Her ! Som dere ser er det lakkert så det spiller ingen rolle hvilken farge det er hvis jeg får tak i den døren. Takker for alle svar.
RockFord_ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Ingen ? Jeg hadde håpet på at Forumet var redningen på mitt teite lille problem
Avean Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hmm jeg har Chieftech Dragon Medium stående her i skapet men det er sikkert forskjellige størrelse på dørene mellom Medium og Big Tower ?
WapoR Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Vist døren ble knust under frakt har du krav på nytt kabinett/dør !
RockFord_ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Medium blir for lite ja. Døra ble knust under frakt ja.. men av meg i min bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå