Gå til innhold

Kvalitet kontra kvantiet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle kjøpe ny telefon i dag (W800i), men byens Expert-butikk hadde telefonen ikke på lager. Vurderer nå telefon med 12 mnd fri 60, til følgende pris:

 

W800i: 2100 ca tror jeg

K750i: 1698 ca tror jeg

 

Er det verdt prisforskjellen mellom de to telefonene, ettersom de er relativt like?

5344469[/snapback]

 

Lusne 400 kroner for et godt kvalitetsdeksel som ikke knirker, 512 istedenfor 64 minnekort, bedre headsett, diggere kamera-deksel og super MP3-spiller med blant annet flymodus..? Det er så absolutt verdt det! Har selv en K750i og angrer veldig på at jeg ikke tok en W800i isteden...

 

Eneste som taler for K750i er at en del liker dens taster fremfor tastene på W800i og at W800i ikke har aktivitetsmeny. De 400 kronene er knapt minnekortet pluss headsettet.

 

[edit]

Btw, denne hører vel strengt talt til "Hjelp, skal ha ny mobil"-seksjonen...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Sigmund_Freud:

 

Støttes!

 

Det eneste måtte være dersom man ikke liker fargene på W800i.

 

Jeg har hatt K750i, har W550i, og har nå kjøpt W800i, for å få mer minneplass, samt å få "tilbake" det konge 2 megapixelkameraet med autofokus som K750i hadde. Jeg synes også det er bra med kameralinsedeksel (K750i har en svær klaff, mens W550i ikke har noe beskyttelse).

 

Dersom man trenger mye lagringsplass, og kommer til å bruke mp3-spilleren en del, er ikke W800i noe å stusse på. SE sine Walkman-modeller er virkelig laget for å kunne kalles nettopp Walkman. Det eneste jeg ikke er begeistret for, kontra W550i er joystick. Det er mer behagelig med 5-veistast.

 

TrashMaster:

 

Lykke til med valg av mobil!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Takk for hjelpen, og det blir W800i ja!

5344537[/snapback]

Et lurt valg :thumbup:

 

Det eneste jeg ikke er begeistret for, kontra W550i er joystick. Det er mer behagelig med 5-veistast.

5344541[/snapback]

Dette er en veldig personlig greie. Selv foretrekker jeg egentlig joystick fremfor 5-veistast - hadde det bare vært for at joysticken ikke alltid fylles av dritt hadde jeg vært strålende fornøyd... :hrm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Joysticken på W800i er litt for nedsenket, og må behandles "bestemt". Spesielt ved scrolling nedover, reagerer den ofte ikke, uten at man må ta i litt ekstra. Spesielt irriterende når jeg bruker wap, for da scrolles det jo mye.

 

Tror ikke det er noen feil på telefonen, det er nok flere som har samme erfaring med joysticken på W800i. Så det nytter nok ikke å reklamere.

 

Når joysticken er det man bruker mest, har det en del å si at den ikke er behagelig i bruk. Men resten av telefonen er meget bra, spesielt kamera og mp3. Få slite med joysticken til jeg bytter telefon, noe som skjer innen et par måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...