Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har litt lyst til å prøve Star Wars-modellene man kan skaffe til Garry's mod. Jeg har lastet dem ned (èn zippet pakke for player-skins og èn pakke for våpen), og har extractet dem i Gmod-mappa slik at de skal ha lagt seg der de hører til. Problemet er at jeg ikke finner skinsene in-game! Hva kan jeg ha gjort feil? Takk for alle svar.
mellowmike Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Im gonna try to help u! ololololololool Først put disse mappene i gmod mappa de: Og så, for å kunne spawne disse tingene må du adde de på menylista(G:\Games\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod\settings\menu_props.txt), ta bare random crap du: håper dette hjelper! Endret 17. oktober 2005 av ctv
mellowmike Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 og btw, LÆR DEG Å SØKE DIN NABB: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483792
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Jasså ja. Vel, jeg får prøve dette da. Takk ctv... din nabb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå