Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Her diskuterer vi Prison Break-episodene. Her har du lov til å poste spoilers o.l. uten at det oppstår krangel av den grunn.

 

 

Regel som gjelder nå etter ønske fra de mest aktive i tråden:

Spoilere for episoder som ikke er sendt i USA skal være i spoilertags!

 

Vennligst respekter det!

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jup vi fikk jo et tilbakeblikk da han snakket i telefonen, men damn han så stor og kraftig ut. Han fyren de viste i telefonen (selv om vi fikk sett lite av han) så virket han verken sterk/eller hadde stemmen. Er vel kun en fyr som skal kverte storebroren til Michael da. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så nettopp episode 8 med broren min. Denne var kjempekul. Og ja mener at det var visepresidenten som vi så på slutten.

 

Jeg lurer på hva hun svarte dama som snakka med Lincoln kommer til å gjøre. Hun truet jo fyren med å drepe sønnen. Men de fikk ikke tak i han. Og gutten fikk jo tatt bildet av han ene fyren med mobilen.

Lenke til kommentar

Jeg syns serien er kjempebra, veldig spennende. Jeg fikk meg alle de første 7 episodene når jeg skulle se første gang. Jeg hadde bare hørt at serien var bra. Og når jeg begynte å se, så klarte jeg ikke å stoppe. Det endte opp med at jeg så alle episodene med en gang. Jeg var oppe til kl 4 på natta og så på dette hehe. Klarer ikke å vente med å se neste episode ass.

 

Og jo, lurer på hva de kommer til å gjøre med sjefen til vaktene. De tror jo at det var han sin skyld at brannen starta.

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...