Gå til innhold

Egosoft jobber med X3 (PC/Xbox/Xbox 2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

*grumble* Og jeg som allerede hadde forhåndsbestilt det hos play.com!

 

Vel, jeg får spille videre i EVE og håpe at X3 ikke er såååå langt unna.

Lenke til kommentar

Vel, jeg håper virkelig at flight-controls blirt bedre enn i X2, jeg avinstallerte spillet etter en halvtime, synes flight-controls var helt håpløst... Likte godt Freelancer i all sin enkelhet, kombiner Freelancer-controls med størrelsen til Frontier Elite II (eldgammelt men en klassiker), så kan dette bli bra :)

 

Tror Privateer II hadde en god kontrollordning med mus også.. fortrekker det foran keyboard, tilogmed Joystick.

Lenke til kommentar
Vel, jeg håper virkelig at flight-controls blirt bedre enn i X2, jeg avinstallerte spillet etter en halvtime, synes flight-controls var helt håpløst... Likte godt Freelancer i all sin enkelhet, kombiner Freelancer-controls med størrelsen til Frontier Elite II (eldgammelt men en klassiker), så kan dette bli bra :)

 

Tror Privateer II hadde en god kontrollordning med mus også.. fortrekker det foran keyboard, tilogmed Joystick.

Jeg avinstallerte det ganske kjapt grunnet både kontrollene og menysystemet, men så installerte jeg det igjen etter noen måneder, og når du har lært spillet, så er det ikke noen space sims som er bedre! Det er så mye du kan gjøre, så fyldig! Jeg vil anbefale å prøve å installere det igjen... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...