Gå til innhold

OCZ EL PC-3200 Platinum Rev. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv hatt erfaring med disse brikkene, en god erfaring. Brikkene dro mitt p4-system (2.8ghz) opp til 3.6ghz, og danket derfor mine geil ultra platinum med drøye 100mhz. La allikevel merke til at volt ikke er ensbetydende med høyere frekvens på disse brikkene, litt kjedelig spør du meg. Allikevel et par kjempe-brikker, og da refererer jeg ikke til størrelsen ;) God test, fortsett slik overklokking.no!

Lenke til kommentar

OCZ rev2 kan gå langt på 2-2-2, men da kreves mer vdimm enn bare 2,75v, Har lest litt rundt på XS at de brikkene blir ganske varme på 3v++, så det er vel kanskje viktig med en vifte over dem..

Hvorfor brukte dere ikke A64 Tweaker ? 280 T2 er jo ikke akkurat imponerende..

men ellers en grei test :) kunne gjerne sett tester mot BH-5 på 250+ 2-2-2 også..

Lenke til kommentar
OCZ rev2 kan gå langt på 2-2-2, men da kreves mer vdimm enn bare 2,75v, Har lest litt rundt på XS at de brikkene blir ganske varme på 3v++, så det er vel kanskje viktig med en vifte over dem..

Hvorfor brukte dere ikke A64 Tweaker ? 280 T2 er jo ikke akkurat imponerende..

men ellers en grei test :) kunne gjerne sett tester mot BH-5 på 250+ 2-2-2 også..

Gi meg tilbake BH-5 brikkene mine fra hardware-heaven, så skal de bli testet :)

 

Sitter faktisk og tester disse brikkene videre nå, så om jeg får noen bedre resultater skal jeg poste de fortløpende.

Lenke til kommentar

Pirke litt:

 

Noterer at dere summerer med at de "ikke tåler høye spenninger". Det er vel mer riktig å si at de ikke blir noe bedre eller lignende. For de blir jo strengt tatt ikke ødelagt av det.

 

EDIT: Forsåvidt flott med en test av disse her på ok.no, så vi får noen norske tester og :D

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er direkte imponert av han som testet brikkene, en med litt mer peil hadde fått MYE mer :no:

 

Har sett flere som klarer 300+, bl.a urs truly. Er regnet som en av de beste TCCD brikkene på markedet, tåler faktisk litt vdimm oxo :D

 

300fsb.jpg

 

Dette er med et DFI LanParty UT 250gb og 3V på rammen. Hadde sikkert klart mer om jeg hadde et 939 kort :thumbup:

 

Igjen en test som sier en del om kompetansen til overklokking.no

 

EDIT: Er selvsagt 1T

Endret av Colargol
Lenke til kommentar

Og at vi kjører DualChannel med en Socket 939 prosessor sier ingeting om din utrolige gode sammenligning?

 

Om du vil ha screenie av 300MHz DualChannel kan jeg også grave opp det ;)

 

Edit: Om du ikke har noe godt å si, ikke si det! Har du derimot noe som er av nytte for oss andre, vennligst del dine erfaringer.

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...